joi, 5 februarie 2015

Faguri ca-n copilarie!

             Va aduceti aminte de acele forme de faguri, nuci si ciupercute pe care si le imprumutau mamele noastre pentru a ne face dulciuri bune pe care le mancam pe nerasuflate? Ei bine, am cautat si eu aceste forme cu care am pregatit pentru ai mei baietei faguri deliciosi cu crema de cacao. Reteta mea este aceasta: 



          Ingrediente

  • * 3 oua
  • * 4 linguri de zahar
  • * 4 linguri de ulei
  • * 5 linguri de lapte
  • * esenta de vanilie
  • * 1/2 lingurita amoniac stins cu otet
  • * faina cat sa iasa un aluat consistent,ca o smantana
  • * Pentru crema:
  • * 50 g unt
  • * 3 linguri de zahar
  • * 1-2 linguri cacao
  • * esenta de rom
  • * nuca dupa gust si preferinta



         Mod de preparare
         Ouale le-am mixat bine impreuna cu un praf de sare, am adaugat pe rand zaharul,vanilia,uleiul,laptele,amoniacul si la sfarsit faina.


          Inainte acesti faguri se faceau in forme de fonta ce se incingeau pe ochiul de la aragaz asa ca mi-am achizitionat si eu.


           Am luat cate o lingurita din compozitie, am pus din loc in loc in presa si am copt cate aproximativ 5 minute.


           Untul l-am topit,apoi l-am mixat pana a devenit ca o crema,am adaugat zaharul,cacaoa,romul si nuca si am dat la rece pana am terminat de copt fagurii.


           Am lipit fagurii cate 2,cu crema de cacao.


               Am avut si ajutoare de nadejde pe baietelul meu cel mare care mi-aasamblat fagurii. :)



              Deliciosi si pregatiti in casa, e pacat sa nu faceti copiilor dulciuri naturale facute de manuta voastra, nu e greu deloc! Spor la treaba!!!!
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Alege Decorami, relaxare si culoare in dormitorul tau!

            Acum doua luni imi vedeam in sfarsit visul implinit: casuta mea facuta pe gustul meu dar parca acum incepea greul! Decoratiunil...