miercuri, 21 iunie 2017

Alege Decorami, relaxare si culoare in dormitorul tau!

            Acum doua luni imi vedeam in sfarsit visul implinit: casuta mea facuta pe gustul meu dar parca acum incepea greul! Decoratiunile pentru cele patru camere, doua bai si bucataria, mobila si tot ceea ce este necesar in casa mi-a dat destula bataie de cap pentru ca trebuia sa existe o balanta intre pretul convenabil si calitate. La dormitorul meu si al copiilor am muncit cel mai mult pentru ca ei si-au dorit ca dormitorul lor sa poarte amprenta unui personaj de desene animate si chiar a fost foarte greu sa gasesc mobila care sa se combine perfect cu celelalte decoratiuni din camera. La camera mea am schimbat culoarea mobilei de doua ori pentru ca voiam o nuanta mai deschisa prima data dar cand am ajuns la magazin sa comand materialul am schimbat pe ceva mai inchis, culoarea nucului care merge foarte bine cu nuanta de var crem-portocalie din camera. Si iata ca am ajuns la perdele, covoare si desigur, lenjerie. am luat la rasfoit magazinele virtuale si iata ca am gasit magazinul ideal, un loc unde gasesti lenjerii de pat superbe, de calitate superioara si la un pret modest. 
              Iata ce am ales eu:


  Lenjerie 3D Life din BUMBAC 100% Ranforce COTTONBOX Lovebox

            Lenjerie pentru pat din bumbac 100% tip tesatura ranforce, cu imprimeu 3D, 100% identic cu fotografia.

            Imprimeurile sunt realizate cu ultima tehnologie de printare, cu vopsea reactiva, necancerigena si antialergica, care nu iese din tesatura produsului, daca sunt respectate instructiunile de intretinere.Cusaturile sunt realizate in pasi marunti, atent lucrate, si alese in functie de culoarea lenjeriei.Sistemul de inchidere al pernelor este cu flep (parte peste parte), iar cel al cearsafului de pat cu nasturi ascunsi sub un tiv de 1,5 cm. 

           Pachetul contine:

           - cearsaf pat 240x260cm

           - cearsaf pt. pilota 200x220cm 

           - 2 bucăți fețe de pernă 50x70cm

 

               O alta lenjerie superba care mi-a atras atentia fiindca imi pace tare mult liliacul este: 

 

 Lenjerie 3D Life din BUMBAC 100% Ranforce COTTONBOX Vilma

          Lenjerie pentru pat din bumbac 100% tip tesatura ranforce, cu imprimeu 3D, 100% identic cu fotografia.

        Imprimeurile sunt realizate cu ultima tehnologie de printare, cu vopsea reactiva, necancerigena si antialergica, care nu iese din tesatura produsului, daca sunt respectate instructiunile de intretinere.
Cusaturile sunt realizate in pasi marunti, atent lucrate, si alese in functie de culoarea lenjeriei.
Sistemul de inchidere al pernelor este cu flep (parte peste parte), iar cel al cearsafului de pat cu nasturi ascunsi sub un tiv de 1,5 cm.

          Pachetul contine:
          - cearsaf pat 240x260cm

          - cearsaf pt. pilota 200x220cm

          - 2 bucăți fețe de pernă 50x70cm

 

             Iata ce am mai ales:

 

 Lenjerie 3D Life din BUMBAC 100% Ranforce COTTONBOX Be Love

          Lenjerie pentru pat din bumbac 100% tip tesatura ranforce, cu imprimeu 3D, 100% identic cu fotografia.

          Imprimeurile sunt realizate cu ultima tehnologie de printare, cu vopsea reactiva, necancerigena si antialergica, care nu iese din tesatura produsului, daca sunt respectate instructiunile de intretinere.
Cusaturile sunt realizate in pasi marunti, atent lucrate, si alese in functie de culoarea lenjeriei.
Sistemul de inchidere al pernelor este cu flep (parte peste parte), iar cel al cearsafului de pat cu nasturi ascunsi sub un tiv de 1,5 cm.

           Pachetul contine:
           - cearsaf pat 240x260cm

           - cearsaf pt. pilota 200x220cm

           - 2 bucăți fețe de pernă 50x70cm

           Perfecte pentru dormitorul meu! Sunt superbe, nu-i asa? Eu am ales mult mai multe si sa vedem pe care le voi cumpara dintre cele care mi-au placut in mod deosebit. Aceste lenjerii pot fi un cadou cu care nu veti da niciodata gres, fie ca le faceti cadou de casa noua, fie ca dar de nunta dar si pentru o zi de nastere sau onomastica. Si va mai dau cateva ponturi, cateva motive sa cumperi cu incredere de la acest Decorami.ro:
1. cel mai bun raport calitate / preț
2. livrare in 1-2 zile lucrătoare direct la tine acasă
3. plătești când primești comanda
4. ai timp 14 zile să te răzgândești
5. gamă variată de produse
6. suport telefonic 0787.677.714 (L-V 10:00-18:00)


            Spor la cumparaturi!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Alege Decorami, relaxare si culoare in dormitorul tau!

            Acum doua luni imi vedeam in sfarsit visul implinit: casuta mea facuta pe gustul meu dar parca acum incepea greul! Decoratiunil...