duminică, 5 martie 2017

BeautyOneShop, frumusetea in cele mai mici detalii!

                    Si...a venit primavara, anotimpul renasterii in care totul revine la viata si florile specifice acestui anotimp cu mireasma lor de vis ne aduc aminte ca trebuie sa fim si mai feminine, si mai seducatoare. Eu mi-am propus sa merg la sala si sa mananc mai sanatos dat fiind faptul ca deja au aparut legumele si verdeturile din care pot prepara salate delicioase. Si fiindca mi-am propus atat de multe lucruri, mi-am spus ca voi face si o schimbare de look, voi face cateva schimbari incepand cu parul si ma gandesc sa apelez la cateva cosmetice de calitate care sa nu-mi lipseasca din trusa mea de make-up. Si unde gasim cosmetice de calitate decat la BeautyOneShop.ro, un magazin online unde se afla tot ceea ce iti trebuie, in multe variante si la preturi mai mult decat bune, totul este intr-un singur loc. 


        Iata cateva categorii de pe site:  
  •                Cosmetice profesionale        
  •                Coafura        
  •                Machiaj profesional      
  •                Estetica genelor si sprancenelor      
  •                Aparatura profesionala salon      
  •                Cadouri pentru sarbatori       
  •                Oferte promotionale
  •                Bijuterii                                        

               Da, totul pentru frumusete! Frumusetea ta si a corpului tau, bijuterii fermecatoare care te imbraca frumos si iti dau stralucire! Am gasit tot ceea ce imi trebuie pentru a ma simti bine in pielea mea, de la machiaj pana la coafura. Si cum parul reprezinta pentru mine o parte importanta si ii acord mereu cea mai mare atentie privirea m-a dus la produse de coafura de la BeautyOne Shop unde am gasit produse de ingrijire a parului minunate, de calitate. Eu am ales aceste sampoane, potrivite pentru tipul meu de par:



Sampon cu acid hialuronic pentru parul fin - THICKENING SHAMPOO WITH HYALURONIC ACID 350 ml- KAYPRO

Sampon pentru ingrosarea firului de par cu acid hialuronic pentru parul fin si lipsit de vitalitate. Curata delicat parul, revitalizeaza si fortifica, oferind textura, protectie si luminozitate parului fara sa il incarce.









Sampon cu caviar pentru parul vopsit si tratat chimic - PERFECTING SHAMPOO WITH CAVIAR - 350 ml KAYPRO
Sampon cu caviar pentru parul vopsit si tratat chimic.  Curata si hraneste parul, oferindu-I stralucire si hidratare fara sa il incarce.Protejeaza si amplifica culoarea, avand un efect de lunga durata.




                 Am ales si doua produse care imi vor fortifica parul redandu-i stralucirea si sanatatea: un tratament restructurant pentru varfurile despicate cu keratina si o masca restructuranta cu keratina pentru parul vopsit si degradat.


 

Tratament cu keratina pentru varfurile despicate - RESTRUCTURING SPLIT END TREATMENT WITH KERATIN 100 ml - KAYPRO

KayPro
Tratament restructurant pentru varfurile despicate cu keratina. Repara si previne despicarea varfurilor, oferind textura si stralucire parului.







Masca cu keratina pentru parul vopsit si degradat - RESTRUCTURING MASK WITH KERATIN 350ML - KAYPRO
Masca restructuranta cu keratina pentru parul vopsit si degradat. Faciliteaza descurcarea parului, elimina porozitatea si restructureaza parul, lasandu-l matasos si stralucitor.
                




                  Nu ezitati sa comandati, transportul este gratuit la cumparaturi peste 350 lei si veti avea parte de multe alte surprize! Fiti frumoase, fiti unice, comandati cele mai bune produse de pe BeautyOneShop!

Un comentariu:

  1. Am auzit si eu de beneficiile acidului hialuronic pentru par si de mult ma gandesc sa incerc si eu. Cred ca voi arunca un ochi pe acest site, cat de curand.

    RăspundețiȘtergere

Alege Decorami, relaxare si culoare in dormitorul tau!

            Acum doua luni imi vedeam in sfarsit visul implinit: casuta mea facuta pe gustul meu dar parca acum incepea greul! Decoratiunil...