marți, 18 aprilie 2017

Dove, frumusete si feminitate!

           Cine nu a auzit pana cum de Dove? Eu sunt sigura ca aveti cel putin un produs preferat din gama Dove. Sunt produse minunate care au grija de pielea si parul nostru zi de zi! O piele frumoasa are nevoie de ingrijire specifica la fel ca si parul iar Dove ne ofera o multime de produse pentru fiecare tip de piele si par.






            Eu am descoperit brandul Dove acum multi, multi ani si sunt incantata de toate produsele pe care le-am folosit. Pe blogul meu am mai scris despre aceste produse care mi se par foarte bune si la pret, sunt accesibile oricui si iti ofera acea prospetime si stralucire pe care ti-o doresti intreaga zi. De curand m-am inscris si intr-o campanie desfasurata pe BUZZStore. M-am inscris pentru a testa noile sapunuri lichide cu 1/4 crema hidratanta si se pare ca si acestea sunt produse de care sunt incantata atat eu cat si prietenii mei carora le-am dat sa testeze aceste produse.
          Urmariti si pagina de Facebook Dove pentru a fi la curent cu noutatile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Alege Decorami, relaxare si culoare in dormitorul tau!

            Acum doua luni imi vedeam in sfarsit visul implinit: casuta mea facuta pe gustul meu dar parca acum incepea greul! Decoratiunil...