vineri, 3 aprilie 2015

Frumusete si relaxare la mine in dormitor!!!!

               Sunt o bloggerita noua, la inceput de drum dar de cand ma stiu mi-a placut sa scriu, asa ca, atunci cand am aflat ca magazinul online Lenjerii de pat Outlet impreuna cu BlogAwards ofera o lenjerie la alegere drept premiu pentru un articol pe blog despre superbele lenjerii, nu am stat sa ma gandesc de doua ori. 
            Ca orice blogger am inceput intai sa ,,cutreier" magazinul online in cautare de lenjerii despre care mi-ar placea sa scriu in articolul meu dar nu mi-a fost greu deloc si chiar am intrat in incurcatura, pentru ca de la primul clic de mouse nu am stiut ce sa aleg...o multitudine de culori mi-au invadat ochii iar inima mea nu putea alege doar una, TOATE imi placeau. M-am oprit la cateva desi mi-ar fi placut sa scriu despre toate cate ceva, cert este, ca vizitand acest magazin online de lenjerii nu vei pleca cu mana goala si sigur te vei putea hotari cu greu doar la una.
             Cand am primit mail ca articolul meu a fost acceptat am simtit ca e cea mai frumoasa surpriza care putea veni in preajma zilei mele de nastere. Am ales aceasta superba lenjerie cu lalele pe care abia astept sa o asez frumos pe patul meu din dormitor!





                 Primavara a venit in casa mea odata cu lenjeria superba de la Lenjerii de pat Outlet si, cu siguranta in viitorul apropiat voi achizitiona lenjerii din acest magazin online, calitatea e cuvantul de ordine iar varietatea de culori si modele vor satisface chiar si cele mai exigente gusturi!
             Va doresc cumparaturi placute si daca doriti sa faceti un cadou frumos de Paste aici veti gasi cu siguranta cadoul potrivit...si, daca doriti sa va infrumusetati dormitorul si sa aveti un somn linistit si odihnitor!

             Eu va doresc Paste fericit si sa primiti cadouri frumoase de la iepuras!!!
              

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Alege Decorami, relaxare si culoare in dormitorul tau!

            Acum doua luni imi vedeam in sfarsit visul implinit: casuta mea facuta pe gustul meu dar parca acum incepea greul! Decoratiunil...