joi, 26 martie 2015

Vegeta, istoria gustului desavarsit!!!!



            Dragile mele, mamici, gospodine si sotii, va marturisesc ca e pentru prima data cand o sa scriu despre gatit, dar sper sa aduc din ce in ce mai multe noutati din gastronomie pentru ca in timp a inceput sa-mi placa din ce in ce mai mult sa incerc retete proprii, imbinand gusturi si facandu-le zi de zi cate o surpriza baietilor mei. Petrec destul de mult timp pe retele sociale si site-uri de profil, ma inspir si testez retete iar intr-o zi ,, rasfoind " Facebook-ul am deschis pagina Vegeta Romania, unde am participat si la un concurs in care am fost aleasa castigatoare. Stiati ca acest condiment a aparut inca din anul 1958? Eu nu, dar gustul si savoarea pe care o da mancarii le stiam inca din vremea copilariei mele cand mama o folosea si mereu ziceam ca mama mea face cea mai buna mancare din lume. Imi amintesc cu mare drag ca o ajutam pe mama la mancaruri si la prajiturit, iar mama era tare mandra ca avea o fetita care isi dorea sa invete si eram atat de bucuroasa ca eram incurajata incat ma urcam si pe scaunel sa amestec in mancare :). Nicio mancare nu era mai buna ca la mama acasa si acest lucru l-am simtit toata perioada studentiei pentru ca am facut facultatea in alt oras si imi lipsea foarte mult mancarea facuta de ea, mereu o sunam sa imi pregateasca cate ceva si sa-mi trimita iar in week-end cand puteam merge imi pregatea felurile mele preferate de mancare.





             
             Da, imi aduc aminte foarte bine atat gustul desavarsit al mancarii dar si ambalajul care a ramas la fel de atatia ani si are acest bucatar care arata cat de delicioasa este mancarea gatita cu Vegeta. Acum am devenit si eu sotie si mama si, inevitabil am inceput sa gatesc, imi place sa fac mancare pentru prichindeii mei mofturosi iar sotul mi-a insuflat aceasta placere de a gati in doi. Facem totul impreuna in bucatarie si nu ni se potriveste zicala : ,,cu doi bucatari ramane mancarea fara sare", noua ne iese delicioasa pentru ca intotdeauna adaugam putina Vegeta si multa dragoste.
               Cu siguranta, Vegeta va ramane secretul meu, motivul pentru care mancarea este delicioasa si va adauga mereu acel plus de savoare si gust. Cele care inca nu ati descoperit ceea ce poate face putina Vegeta in mancare puteti merge chiar la magazinul din colt, unde sigur veti gasi. Eu personal, folosesc Vegeta Naturella care este este un produs fara adaos de conservanti si monoglutamat de sodiu, fara adaos de arome si coloranti artificiali, si cu procent mai mare de legume de 30% comparativ cu 15.5% cat contine Vegeta clasic. 


                Deci secretul l-ati aflat trebuie doar sa alegeti ingredientele pentru mancarea pe care doriti sa o gatiti iar la final sa adaugati putina Vegeta.Va doresc spor la gatit, doamnelor si de ce nu, si dumneavoastra, domnilor!
                 Imi doresc tare mult sa devin blogger ambasador Vegeta pentru a putea ajuta copiii de la un Centru de plasament ( deocamdata, poate pe viitor, voi repeta aceasta experienta), mi-as dori ca toti copiii sa simta caldura mamei si gustul inconfundabil al mancarii gatite de mama. Le-as gati ceea ce le place si copiilor mei foarte mult si anume, ciorbita de perisoare si pui cu orez, cred ca le-ar placea foarte mult si lor si ar uita, macar pentru o clipa, ca se afla acolo. I-as lua si pe baieteii mei cu mine pentru a vedea cat e de important sa ai o mamica care sa iti poarte de grija si care sa te imbratiseze cu caldura minut de minut, gandindu-se doar la fericirea si implinirea ta, ca om!!!

                O seara minunata va doresc tuturor alaturi de familiile voastre, dragilor!!!                       
                Multumesc, Vegeta Romania, pentru aceasta initiativa frumoasa!
              

34 de comentarii:

  1. Da si pentru mine Vegeta poarta copilariei si imi amintesc ca era nelipsita din bucatarie. O seara frumoasa si astept noutati pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  2. Folosesc acest praf magic numit Vegeta si sunt incantata de gustul ei. Preferatul meu este tot Vegeta Naturella. Cu cat mai natural cu atat mai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma buur ca ai descoperit gustul mancarurilor preparate cu Vegeta!

      Ștergere
  3. Vegeta este foarte bun si nu imi lipseste din bucatarie !

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a placut...dar gustul mancarurilor cu Vegeta e si mai bun, nu?

      Ștergere
  5. Am cumparat odata Vegeta din Serbia si mi s-a parut mult mai buna decat Vegeta cumparata din Romania. Poate a fost doar o impresie. Poate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu as sti ce sa-ti spun, poti intreba pe pagina de Facebook Vegete Romania daca exista diferente intre cele doua produse.

      Ștergere
  6. super articolul.si eu folosec vegeta si e foarte bun.

    RăspundețiȘtergere
  7. Pentru o cauza nobila si un gust deosebit Vegeta e nelipsit

    RăspundețiȘtergere
  8. Este un praf minunat,fara el nu e asa gustos,recomand!

    RăspundețiȘtergere
  9. Adevarul e ca Vegeta este foarte cunoscuta, eu zic mereu ca pun vegeta in mancare chiar daca defapt nu e vegeta :) oricum se intampla foarte rar sa folosesc altceva

    RăspundețiȘtergere
  10. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  11. si eu folosesc Vegeta de ani buni, este excelenta!

    RăspundețiȘtergere
  12. Si la noi in casa Vegeta e mereu prezenta si ii da mancarii un plus de gust si de savoare!

    RăspundețiȘtergere
  13. si eu folosesc Vegeta si e delicioasa in mancarea de orice fel!

    RăspundețiȘtergere
  14. superb articol,succes,si eu stiu ca Vegeta este cel mai bun si iscusit bucatar.

    RăspundețiȘtergere
  15. In mancare de pui Vegeta devine super gustoasa !

    RăspundețiȘtergere
  16. Imi aduc aminte de acest produs inca din copilarie. Continui sa-l folosesc, pentru ca e cel mai bun!

    RăspundețiȘtergere
  17. Am multe amintiri legate de Vegeta.Candva, era produs greu de procurat,asa incat cei ce aveam acces la zonele de mic trafic de frontiera (mai ales din zona cu frontiera sarbeasca) erau rugati de toti colegii sa aduca vegeta.In cantitati destul de mari,semn ca era foarte apreciata.

    RăspundețiȘtergere

Alege Decorami, relaxare si culoare in dormitorul tau!

            Acum doua luni imi vedeam in sfarsit visul implinit: casuta mea facuta pe gustul meu dar parca acum incepea greul! Decoratiunil...