joi, 23 iulie 2015

Cumparamisim.ro, drumul spre vise frumoase!!!!

               Recunosc, in casuta mea imi place sa imi creez oaza mea de liniste iar cum zilele sunt foarte obositoare si solicitante conteaza foarte mult timpul de odihna. De aceea, lenjeria este foarte importanta pentru mine, imi plac tare mult lenjeriile aparute in ultimul timp pe piata. Pentru ca sunt si mamica si o femeie de cariera nu prea am timp pentru a colinda magazinele de profil asa ca prefer sa le achizitionez de la magazinele online. In incursiunea mea am descoperit recent un magazin online cu lenjerii superbe, o paleta mare de culori si modele, oferte imposibil de refuzat. Cumparamisim.ro iti ofera tot ceea ce iti doresti in materie de lenjerii si nu numai, ofera-ti timp pentru a vizita magazinul online si imi vei da dreptate. Mi-au placut foarte mult Lenjeriile de pat LUX JACQUARD, iata cateva modele asupra carora m-am oprit si mi-am spus ca trebuie musai sa le am:

 Lenjerie de pat LUX Jacquard cu insertii matase si broderie cod J16

   

           Lenjeriile de pat din Jacquard fac parte din gama de varf. Sunt confectionate din bumbac cu insertii din matase si broderie aplicata.
Reprezinta cadoul ideal pentru orice ocazie. Vine insotita de punga eleganta pentru cadou.
Pachetul contine:
- cearceaf pilota: 200x220cm
- cearceaf pat: 220x230cm
- fata de perna (2 bucati): 50x80cm

         Culori frumoase, unice, moderne:            

        Lenjerie de pat LUX Jacquard cu insertii matase si broderie cod J19

 

             Va veti simti extraordinar iar somnul va fi mai odihnitor in aceste lenjerii superbe!

      Lenjerie de pat LUX Jacquard cu insertii matase si broderie cod J9

 

            Ei, ce spuneti v-am convins? In plus, veti vedea ca oferta este generoasa iar transportul este 9 lei in Bucuresti si 19 lei in restul tarii si in judetul Ilfov. La comenzile care depasesc 400 lei beneficiati de TRANSPORT GRATUIT.

 

             Aveti de unde alege, mereu veti descoperi modele noi! 

             Cumparamisim.ro vizitezi si  frumos o sa visezi!!!!!!!!!!

 

 

 

Un comentariu:

  1. In cautarea unor lenjerii de lux pentru tineri insuratei, am dat peste postarea ta care mi-a fost de un real folos in decizia finala. Acum stiu de unde voi face comanda!

    RăspundețiȘtergere

Alege Decorami, relaxare si culoare in dormitorul tau!

            Acum doua luni imi vedeam in sfarsit visul implinit: casuta mea facuta pe gustul meu dar parca acum incepea greul! Decoratiunil...