luni, 7 septembrie 2015

Toamna Bloggerilor sau cum se numara toamna premiile!!!!


               Si a venit, a venit toamna...si odata cu ea multe daruri ale naturii dar si multe premii in noua campanie Toamna Bloggerilor!!!!!


http://www.blogawards.ro/toamna-bloggerilor-2015         


         Iata ca BlogAwards ne aduce o noua campanie frumoasa la care eu voi participa cu drag.De cand sunt bloggerita astept cu mare interes noi campanii pe gustul meu si sincer, va spun ca am de unde alege:

  1. Campania Green Future
  2. Puncte Bonus: TBA
    Deadline:30 Septembrie 2015
  3. Cum mi-a schimbat Internetul viata?
  4. Puncte Bonus: TBA
    Deadline:30 Septembrie 2015
  5. Campania Flori Cu Drag
  6. Puncte Bonus: TBA
    Deadline:30 Septembrie 2015
  7. Campania SmartProtection
  8. Puncte Bonus: TBA
    Deadline:30 Septembrie 2015
  9. Campania AnimalulFericit.ro
  10. Puncte Bonus: TBA
    Deadline:22 Septembrie 2015
  11. Campania Floraria Mobila
  12. Puncte Bonus: TBA
    Deadline:30 Septembrie 2015
  13. Campania Allview
  14. Puncte Bonus: TBA
    Deadline:30 Septembrie 2015
  15. Cum ar arata nunta visurilor mele
  16. Puncte Bonus: TBA
    Deadline:25 Septembrie 2015



    Premiile sunt tentante, asa ca, nu ne ramane decat sa scriem despre ceea ce ne place si sa castigam si premii, ce poate fi mai tentant de atat? Dati frau liber imaginatiei iar rezultatele nu vor intarzia sa apara, nimic nu este mai frumos decat faptul ca munca ta este apreciata si rasplatita cu premiile dorite.

    Spor la scris, dragii mei!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Alege Decorami, relaxare si culoare in dormitorul tau!

            Acum doua luni imi vedeam in sfarsit visul implinit: casuta mea facuta pe gustul meu dar parca acum incepea greul! Decoratiunil...