luni, 16 noiembrie 2015

Dulce copilarie!!!

De cand sunt mamica imi retraiesc copilaria si adaug nuante noi pentr ca in vremea cand eram eu copil nu erau atatea jucarii frumoase. Imi place sa le cumpar tot ceea isi doresc desi multi parinti nu sunt de acord cu mine...eu consider ca parintii trebuie sa le ofere confort din toate punctele de vedere iar daca pot sa le ofer ce-si doresc, de ce nu as face-o? Am inceput deja sa ma uit prin magazine dupa ceea ce au scris in listuta pentru Mos Craciun si am gasit multe jucarii si jocuri interesante card imi plac si care cred ca le vor dezvolta abilitatile. Iata cateva care cred ca se regasesc in dorintele fiecarui copil:





  Si cateva masinute pentru baietei:





Concluzia e ca aveti de unde alege un cadou frumos pentru cei mici, oferta este foarte generoasa!!!
Sarbatori fericite!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Alege Decorami, relaxare si culoare in dormitorul tau!

            Acum doua luni imi vedeam in sfarsit visul implinit: casuta mea facuta pe gustul meu dar parca acum incepea greul! Decoratiunil...