luni, 19 octombrie 2015

Cris Smile, be gorgeous, be yourself!!!!

            Intotdeauna teama de doctorul stomatolog m-a urmarit si m-a tinut departe de cabinetele spitalelor de stat, intotdeauna aceste vizite le asociam cu durerea insuportabila, nocturna, surda care nu-mi dadea pace. De cativa ani incoace oameni pregatiti, profesionisti desavarsiti au inceput sa se preocupe de imbunatatirea serviciilor prin achizitionarea de materiale si produse destinate acestui tip de activitate si au deschis clinici moderne care, inca de la intrare te intampina cu fete zambitoare dandu-ti incredere ca actul medical tine cont de confortul tau fizic si psihic atunci cand te asezi in scaunul acela care nu mai e deloc asemanator cu un scaun electric iar lampa aceea care iti batea in fata accentuand starea de disconfort s-a transformat intr-o lumina placuta, o incursiune in experiente noi, nedureroase care te imbie sa vii cu incredere data viitoare. O astfel de clinica este Clinica Dentara Cris Smile la care vii cu placere fie ca ai nevoie de un aparat dentar care sa-ti corecteze o dantura cam nereusita estetic data de catre mama natura sau daca ai nevoie de un implant dentar care sa-ti inlocuiasca o radacina naturala sau mai multe redand functiile si estetica orala. 





                O clinica implicata in confortul si starea de bine a pacientului care cu siguranta ii va trece pragul fara sa se gandeasca decat ca acolo va gasi tratamentul adecvat fara sa simta nicio durere este Cabinetul stomatologic Rahova dar si intreaga retea de clinici Cris Smile a caror raspandire in intreaga Capitala ne demonstreaza inca o data faptul ca oamenii au nevoie de clinici moderne care detin o multitudine de mijloace actuale, in pas cu timpul si inovatii de ultima ora. O clinica stomatologica aproape de nevoile noastre este tot ceea ce ne dorim iar durerile de dinti au devenit doar subiecte neplacute despre care nu vrem sa mai amintim vreodata. 
                 Cris Smile ofera urmatoarele tipuri de tratamente profesionale pentru adulti si copii: 
  • Ortodontie
  • Profilaxie dentara
  • Endodontie
  • Estetica dentara
  • Restaurari dentare
  • Chirurgie dentara
  • Parodontologie
  • Pedodontie
  • Anestezie
  • Estetica faciala

              Puteti beneficia de multe oferte afisate pe site-ul clinicii despre care puteti intreba atat la clinica cat si la telefoanele puse la dispozitie, adresa de mail dar si pagina de Facebook: https://www.facebook.com/CrisSmile.ro.
                Acum pasesc triumfatoare pe holul clinicii si astept ca  doctorul care mi-a alungat teama de medicul stomatolog care cateodata era mai mare decat durerea de dinti in sine sa ma invite zambitor in scaunul acela atat de confortabil din cabinet. 
               Si... zambesc, a durat atat de putin...cand ai de-a face cu profesionisti totul e mai usor, timp scurt, nicio durere si dantura sanatoasa!!!!!
          

26 de comentarii:

  1. Dantura este foarte importanta,se poate spune ca este cartea nostra de vizita.Iar vizitele la stomatolog sunt foarte importante.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie mi-a fost foarte frica de stomatologi pana am ajuns la un cabinet stomatologic care oferea servicii profesionale.

    RăspundețiȘtergere
  3. Este foarte important sa iti ingrijesti dantura si mult mai inportant sa gasesti o clinica stomatologica cu personal calificat si de incredere

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt intr-adevar profesionisti si asta conteaza cand mergi la stomatolog

    RăspundețiȘtergere
  5. Cand eram eu mica era un adevarat calvar sa mergi la denist. Numai sunetul ala ma dispera! Acum s-au schimbat multe si cred ca noua generatie va fi mult mai ingrijita si mai cu bagare de seama

    RăspundețiȘtergere
  6. un articol foarte interesant...eu am probleme cu dantura si chiar o sa urmez sfaturile tale

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumim pentru articol,foarte folositor!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumim pentru articol,foarte folositor!

    RăspundețiȘtergere
  9. Un articol interesant,am mare grija de dantura mea,atunci cand sunt probleme merg de urgenta la stomatolog

    RăspundețiȘtergere
  10. imi e teama de stomatologie

    RăspundețiȘtergere
  11. Pare ca acestea este secretul indepartarii fricii de stomatolog!

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu am intalnit pe nimeni pana acum sa nu mearga macar cu putina teama la stomatolog,conteaza enorm demult si clinica dar si personalul,Multumim de informatii,si felicitari pentru articol.

    RăspundețiȘtergere
  13. Da ,sunt foarte multe persoane care le este frica de stomatolog ,printre care si eu,da ma duc sa imi fac dintii,ca stiu ca de la dantura se poate face si multe complicatii asupra organismului,felicitari pentru articol.

    RăspundețiȘtergere
  14. interesant, eu dupa o experienta neplacuta am renuntat sa merg la stomatolog

    RăspundețiȘtergere
  15. Cred ca pentru oricine este important unde merge la stomatolog si pe mainile cui ajunge (la propriu vorbind).

    RăspundețiȘtergere
  16. Dantura este foarte importanta si trebuie foarte bine ingrijita.

    RăspundețiȘtergere
  17. E bine sa alegi doctorii in care ai incredere si ai aujit numai cuvinte bune sa rezolvi orice problema dentara !

    RăspundețiȘtergere
  18. Dantura trebuie ingrijita precum ochii din cap!

    RăspundețiȘtergere
  19. Foarte interesant si util acest articol

    RăspundețiȘtergere
  20. Interesant articol,profesionisti,bravo

    RăspundețiȘtergere
  21. Foarte interesant si util acest articol

    RăspundețiȘtergere
  22. Cred ca marea majoritate a oamenilor au trecut macar o data prin frica de dentist. E bine ca exista o asemenea clinica.

    RăspundețiȘtergere
  23. eu pana acum nu am avut probleme cu dantura si nici la dentist nu am fost...sper si de acum in colo sa fie la fel...un articol ce ne va ajuta foarte mult

    RăspundețiȘtergere

Alege Decorami, relaxare si culoare in dormitorul tau!

            Acum doua luni imi vedeam in sfarsit visul implinit: casuta mea facuta pe gustul meu dar parca acum incepea greul! Decoratiunil...