marți, 12 ianuarie 2016

Bun si ieftin, doar la Megaelectronice!

          De cate ori nu vi s-a intamplat sa dati o gramada de bani pe un obiect electronic sau electrocasnic si sa se strice dupa cateva folosiri? Mie de multe ori si de aceea m-am hotarat sa apelez la magazine care comercializeaza echipamente si electronice second-hand la un pret bun si care, dupa ani buni de folosire functioneaza perfect Rasfoind magazinele online de acest gen am gasit Laptopuri Second Hand Ieftine la preturi excelente.
           Iata un exemplu:

 

Laptop DELL Latitude E6400, Intel Core 2 Duo P8400 2.26 Ghz, 2 GB DDR2, 80 GB HDD SATA, DVDRW, WI-FI, 3G, Bluetooth, Card Reader, WebCam, Display 14.1inch 1280 by 800




Care sunt beneficiile tale ca cumparator?

1. De cand iti fac cont pana in momentul comenzii un asistent va incerca sa te ajute in luarea deciziei privind produsul si pretul
2. 4 ani garantie (3 ani refurbished + 1an bonus)
3. 100 000 produse in stoc
4. Livrare 24h (expediere in aceeasi zi)
5. Extra Garantii: 30 de zile garantie de retur. Service in 3 zile.


Cumparaturi placute!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Alege Decorami, relaxare si culoare in dormitorul tau!

            Acum doua luni imi vedeam in sfarsit visul implinit: casuta mea facuta pe gustul meu dar parca acum incepea greul! Decoratiunil...