marți, 12 ianuarie 2016

La An Nou, experiente noi!!!

        La multi ani si un an asa cum va doriti, sa fie anul in care va veti indeplini visurile si va veti atinge idealurile. Multi dintre noi sunt in cautarea unui job si si-au propus sa incerce in acest an noi experiente menite sa le aduca avantaje materiale necesare satisfacerii nevoilor de zi cu zi si nu numai, fiecare dintre noi ne dorim o vacanta frumoasa o rochita noua, o casa asa cum am visat intotdeauna. Eu am aflat de curand de un curs de machiaj incepatori krasny mask prin care pot invata despre ustensile si produsele folosite in diferite tipuri de machiaj. Eu sunt dispusa sa invat atat pentru mine pentru ca intotdeauna e bine sa acumulezi cunostinte cat si pentru a duce un venit in plus in familia mea.
         Iata ce cuprinde acest curs de initiere incepatori:
  1. Introducere. Prezentare pensule, ustensile de lucru. Prezentare produse. Sfaturi pentru promovarea personala. Tipuri de ten. Tema practica: Executare machiaj la alegere.
  2. Morfologie. Notiuni despre diferite tipologii de fete/ochi/gura. Machiaj de zi. Tehnici de contouring. Tema practica: Machiaj zi.
  3. Colorimetrie. Notiuni introductive despre teoria culorii: Tema practica: Machiajul de zi tip business.
  4. Contouring la nivelul fetei. Notiuni introductive. Tema practica: Machiajul smokey eyes.
  5. Machiaj de seara. Tema practica: Banana inchisa.
  6. Machiaj de seara. Tema practica: Bana deschisa (cutcrease)
  7. Tehnici de aplicare eyeliner. Tema practica: Machiajul oriental.
    8. Tehnici de aplicare eyeliner grafic. Tema practica: Cat eye.
  8. Personalizarea machiajului de mireasa. Tema practica: Machiaj mireasa.
  9. Tehnica “gurii perfecte” de aplicare ruj si aplicare gene false. Tema practica:Machiajul pin up si aplicare gene false tip banda si smocuri.
Durata: 60 de ore
Pret: 1500 Lei


http://www.krasnymask.ro/wp-content/uploads/2016/01/proba.jpg


          Aici aveti formularul de inscriere! Mult succes si de ce nu  o cariera de succes in machiaj!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Alege Decorami, relaxare si culoare in dormitorul tau!

            Acum doua luni imi vedeam in sfarsit visul implinit: casuta mea facuta pe gustul meu dar parca acum incepea greul! Decoratiunil...