marți, 14 iunie 2016

Jucarii dorite la preturi nemaipomenite!

               Iata ca a trecut si 1 Iunie si fiecare copil si-ar fi dorit sa primeasca jucaria pe care si-o doreste si ceva dulciuri, bineinteles. Noi, parintii ne-am straduit sa facem cea mai frumoasa surpriza micutilor nostri pentru ca fiecare parinte isi doreste sa vada bucuria si emotia in ochii copilului sau iar zambetul lor ne face inima sa tresalte. De curand am descoperit un site de jucarii , unde pe langa faptul ca exista o varietate de produse preturile nu sunt deloc de neglijat, iata ce am gasit eu si ce mi-a placut si voi achizitiona curand pentru baieteii mei:


Descriere

ELICOPTER CU TELECOMANDA RT8557 - ROSU

Elicopter cu telecomanda.
Control precis.
Culoare: rosu
Lungime: 22 cm
Latime: 4 cm
Inaltime: 10.5 cm






                                            Descriere

                                  MASINA DE TEREN CU TELECOMANDA SUV GRAND PRIX - GALBEN
 
                             Tip R / C Cars
                            Modelul 332A
                            Scale 1:16 Scale
                            Culoare Galbena
                            Recomandate Grupa de vârstă 6+ Ani
                            Recomandat atât pentru băieți și fete




 

 

 

 

 

 

 

                                                     Descriere

                                                     EXCAVATOR CU TELECOMANDA SUPER POWER - GALBEN

                                                     Excavator cu telecomanda.
                                                     Culoare: galben
                                                     Calitate excelenta
                                                     Cu sunet ce simuleaza un excavator real
                                                     Lumini
                                                     Flexibil in manipulare



                       Mie imi plac foarte mult si cred ca si baietilor mei le vor placea. Va doresc si voua cumparaturi placute!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Alege Decorami, relaxare si culoare in dormitorul tau!

            Acum doua luni imi vedeam in sfarsit visul implinit: casuta mea facuta pe gustul meu dar parca acum incepea greul! Decoratiunil...