marți, 14 iunie 2016

Cu skateboard-ul electric, ajungi repede si bine!

         Suntem grabiti, mult prea grabiti si ne dorim daca s-ar putea chiar sa fim in mai multe locuri deodata. Luam masina si alergam cu ea dintr-un loc in altul, este mijlocul de transport care ne este cel mai la indemana, mana noastra dreapta zi de zi. Ba nu!!! A fost!!! Cu masina de multe ori ne enervam, aglomeratia ne da batai de cap, nimic nu e mai enervant decat sa te grabesti iar intersectia sa fie blocata la orele de varf, asa ca avem la indemana noul Skateboard electric, un nou ,,gadget" din ce in ce mai folosit de catre romani.


           Ce ziceti, ati avea curaj sa il folositi? Eu presimt ca teama si curiozitatea se vor transforma in dragoste la prima vedere si vom deveni prieteni de nedespartit!!!

2 comentarii:

  1. Eu n-as avea curaj :))). Ma gandesc sa merg pe el la munca, ar fi extrem de ciudat. In acelasi timp, de distractie mi-ar placea sa ma dau o data :))

    RăspundețiȘtergere

Alege Decorami, relaxare si culoare in dormitorul tau!

            Acum doua luni imi vedeam in sfarsit visul implinit: casuta mea facuta pe gustul meu dar parca acum incepea greul! Decoratiunil...