miercuri, 18 martie 2015

Incantata de cunostinta, Philips!!!



             Buna seara, dragi prieteni!!! Ati auzit pana acum de comunitatea BUZZStore, unde daca participi la campanii poti testa gratuit cela mai noi produse de pe piata? Daca inca nu ati auzit va spun ca ati pierdut multe campanii frumoase la care puteati participa si ati fi putut fi alesi pentru testare de produse noi, utile in orice locuinta dar si campanii de alta natura. Eu am facut cunostinta cu BUZZStore prin 2013, am participat la toate campaniile si am avut norocul sa fiu selectata la cateva dintre ele. M-am inscris si la ultima campanie cu speranta ca voi fi aleasa si voi corespunde criteriilor cerute pentru profilul celui care urmeaza sa testeze produsul. Si...am avut cea mai mare bucurie cand am primit mail-ul in care eram instiintata ca am fost aleasa sa fac parte din buzz-erii care urmeaza sa testeze noile aspiratoare de clasa A de la Phillips. Promptitudinea cu care am primit produsul nu m-a surprins deloc pentru ca de fiecare data l-am primit in maxim 2 zile de cand am fost anuntata de faptul ca am fost selectata.

              Si iata minunea, acesta este aspiratorul pe care il voi testa Philips FC 8725/09!!!
               Prima impresie: mi se pare puternic, hotarat, practic si sigur va fi un inamic puternic al prafului. L-am tinut in brate si m-am mandrit cu el, de maine la treaba, e mult de munca dupa joaca a 2 nazdravani intr-un apartament cu 4 camere :)
                Baieteii mei l-au primit curiosi si nerabdatori, prima impresie a lor e ca ,,nu face galagie " asta insemnand ca e silentios...partea asta imi place mult, voi putea aspira linistita cand ei dorm :) deci are 1 punct in plus de la mine pentru calitatea aceasta :)!!!


               Da, ei sunt nazdravanii care pot intoarce cateodata casa cu susul in jos, dar si cand facem curatenie, facem, nu ne incurcam, ne strangem jucariile si o ajutam pe mami cum putem :)



               Revin cu impresii despre acest minunat aspirator dar pana atunci va invit si pe voi sa faceti parte din comunitatea BUZZStore, va puteti inscrie aici !!!


                Mult succes in viitoarele campanii celor care se vor inscrie in comunitatea BUZZStore si felicitari tuturor celor care participa la campania actuala !!!


                 O seara frumoasa!!!



47 de comentarii:

  1. Multumim mult, avem spor cu asa un aspirator, nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. dupa cum il prezinti tu este ceva foarte bun si util la casa omului!

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumos spus. spor la treaba si te mai asteptam cu impresii !

    RăspundețiȘtergere
  4. Spor la treaba, draga mea!! Un produs foarte util!

    RăspundețiȘtergere
  5. Spor la treaba, draga mea!! Un produs foarte util!

    RăspundețiȘtergere
  6. un asa aspirator ar trebuie sa isi cumpere si vecina de sus, deoarece are obicei sa aspire pe la 22.30

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hahaha, saracuta de tine, arata-i articolul asta poate isi achizitioneaza unul!

      Ștergere
  7. fain aspiratorul ...mi-ar placea si mie

    RăspundețiȘtergere
  8. Un ajutor binevenit pentru oricine,nu conteaza ca esti barbat s-au femeie,e un necesar sa ai un asemenea aspirator!

    RăspundețiȘtergere
  9. E perfect pentru curatenia inainte de sarbatori. Sa ai spor!

    RăspundețiȘtergere
  10. Spor la treaba,acum aveti un ajutor de nadejde! :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Felicitari,de acum ai un ajutor de nadejde pentru curatenie!

    RăspundețiȘtergere
  12. Sper sa devina partenerul meu in lupta impotriva prafului si murdariei :)

    RăspundețiȘtergere
  13. este nemaipomenit...deci= spor la treaba !

    RăspundețiȘtergere
  14. spor la treaba, ca stiu cum e sa faci curat dupa 2 copii

    RăspundețiȘtergere
  15. Ma bucur pentru tine sa-l stapanesti sanatoasa

    RăspundețiȘtergere
  16. Ai aujutor de nadejde acum , va fi o reala placere sa faci curatenie , mai ales ca a venit intr-un moment in care incepem primenirea nu numai a sufletului ci si a casei ptr intampinarea Sarbatorii Pastelui

    RăspundețiȘtergere
  17. Este super,cel mai modern aspirator din momentul de fata,numai Philips putea sa ne surprinda atat de placut. :) Spor la treaba dragilor!

    RăspundețiȘtergere
  18. sa aveti spor ca aspirator aveti

    RăspundețiȘtergere
  19. super, te va ajuta mult in gospodarie acest aspirator . foarte interesant articolul tau

    RăspundețiȘtergere
  20. MULTA BAFTA LA CURATENIE SPOR LA TREABA

    RăspundețiȘtergere
  21. Spor la treaba, dragilor! De drag faci curatenie cu asa aspirator.

    RăspundețiȘtergere
  22. Spor la treaba Cami! Ai acum un ajutor de nadejde!

    RăspundețiȘtergere
  23. Cu asa un ajutor,sa tot faci treaba. Spor la treaba draga mea.

    RăspundețiȘtergere
  24. spor la aspirat,in calitate de buzzer pot spune ca este o inovatie,un real ajutor!

    RăspundețiȘtergere
  25. Un produs de calitate cu câte sunt sigura că treaba în casă devine o joacă de copil.

    RăspundețiȘtergere
  26. CU ASPIRATORUL DIN DOTARE / VOI PUNE DE O CURATENIE MARE!

    RăspundețiȘtergere

Alege Decorami, relaxare si culoare in dormitorul tau!

            Acum doua luni imi vedeam in sfarsit visul implinit: casuta mea facuta pe gustul meu dar parca acum incepea greul! Decoratiunil...