luni, 23 martie 2015

Lenjerii de vis pentru vise placute!!!



 

 

      Imi aduc aminte de vremea copilariei cand mama se zbatea sa obtina prin prieteni si cunostinte materiale frumoase pentru lenjerii si imi erau tare dragi sa le cos impreuna cu mama. Pe atunci facusem o adevarata pasiune pentru lenjerii si tin minte ca aveam lenjeriile mele preferate in care visele pareau mai dulci iar somnul mai linistit. Nu ma gandeam ca peste ani vor aparea Lenjerii 3D, 5D si cine stie ce va mai urma, lenjerii cu imprimeuri care te fac sa visezi departe, flori desprinse parca din tablouri de pictori renumiti, peisaje tropicale, Mos Craciun cu renii sai si cu sania plina de daruri, o varietate de modele care ne fac sa nu ne putem decide ce sa alegem cand suntem in cautarea unei lenjerii pentru noi sau pentru a face un cadou frumos apropiatilor nostri.

         Eu m-am oprit la cateva modele care mi-au facut ochii sa sclipeasca si inima sa bata mai tare, lenjerii in care, cu siguranta, mi-ar placea sa ma strecor seara impreunacu sotul meu. Am gasit ceea ce mi-as dori aici Lenjerii de pat outlet, iata cateva modele :


Detalii produs:

Cearceaf pat: 230 x 225 cm
Cearceaf pilota: 200 x 232 cm
Fete de perna: 50 x 75 cm (2 bucati)
Tip inchidere: prin fermoar
Decorare: imprimeu 5D de calitate premium
Material 100% bumbac satinat

Daca doriti ceva pe alte culori aveti de unde alege:



Detalii produs:

Cearceaf pat: 230 x 225 cm
Cearceaf pilota: 200 x 232 cm
Fete de perna: 50 x 75 cm (2 bucati)
Tip inchidere: prin fermoar
Decorare: imprimeu 5D de calitate premium
Material 100% bumbac satinat

               La acestea aveti chiar si o promotie:  1+1 GRATIS. Tot sa cumperi, mai greu e sa te decizi.
               Intotdeauna mi-a pacut tot ce este romanesc asa ca nu e foarte greu sa gasesc si ceva pur romanesc. Iata cateva exemple frumoase de Lenjerii de pat romanesti :



Detalii produs:

Cearceaf pat: 230 x 243 cm
Cearceaf pilota: 200 x 230 cm
Fete de perna: 49 x 73 cm (2 bucati)
Tip inchidere: prin fermoar
Decorare: imprimeu 5D calitate premium
Material 100% bumbac satinat

Si tot cu flori,preferatele mele :



Detalii produs:

Cearceaf pat: 230 x 243 cm
Cearceaf pilota: 200 x 230 cm
Fete de perna: 49 x 73 cm (2 bucati)
Tip inchidere: prin fermoar
Decorare: imprimeu 5D calitate premium
Material 100% bumbac satinat

     Sunt superbe, nu-i asa?
     Nu vreau sa inchei fara sa va prezint si cateva Lenjerii de pat Pucioasa, renumite pentru varietatea si frumusetea lor.Iata ce mi-a placut mie :


Detalii produs:

Cearceaf pat: 205 x 235 cm
Cearceaf pilota: 210 x 235 cm
Fete de perna: 50 x 75 cm (2 bucati)
Tip inchidere: prin fermoar
Decorare: imprimeu 3D de calitate premium
Material 100% bumbac satinat foarte gros





Detalii produs:

Cearceaf pat: 205 x 235 cm
Cearceaf pilota: 210 x 235 cm
Fete de perna: 50 x 75 cm (2 bucati)
Tip inchidere: prin fermoar
Decorare: imprimeu 3D de calitate premium
Material 100% bumbac satinat foarte gros


Va invit deci la cumparaturi pe Lenjerii de pat outlet, unde veti gasit ceea ce va doriti in materie de lenjerii pentru orice gusturi si pentru orice buzunar. Cumparaturi placute si vise frumoase va doresc!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Alege Decorami, relaxare si culoare in dormitorul tau!

            Acum doua luni imi vedeam in sfarsit visul implinit: casuta mea facuta pe gustul meu dar parca acum incepea greul! Decoratiunil...