duminică, 10 mai 2015

Mereu Dove!!!

            Buna ziua, dragile mele! Imi place sa cred ca fiecarei femei ii place sa se ingrijeasca asa ca eu va voi destainui astazi secretul meu. Imi place sa ma simt plina se prospetime iar aceasta sa vina din curatenia si ingrijirea zilnica, fara prea mari eforturi ce-i drept, pentru ca am doi baietei nazdravani si plini de energie care imi cam ocupa tot timpul :).
            Am cunoscut brandul Dove acum cativa ani si vreau sa va spun ca au o gama completa in ceea ce tine de frumusetea parului si corpului, de la sampoane pana la creme de corp pline de mirosul care ma insoteste zi de zi, mirosul unic al acestor produse.





            Stiati ca exista si un Club Dove care pe langa faptul ca va aduce noutati in materie de sortimente si sfaturi cu privire la ingrijirea zilnica are avantajul ca puteti inscrie bonurile de la toate produsele Dove achizitionate iar aceste cumparaturi se transforma in porumbei aurii sau argintii care iti vor folosi pe viitor la castigarea unor premii, cum ar fi:
Halat de baie + Prosop + Papuci
Card Cadou eMAG in valoare de 150 lei, 240 sau 300 de lei.
-  Pantofi si hainute frumoase

            Imi plac toate produsele lor dar gelurile de dus pur si dimplu le ador si nu-mi lipsesc din cosul de comparaturi niciodata, sunt pentru toate tipurile de piele si iti ofera prospetime si vitalitate zi de zi.
Asadar, veti simti diferenta folosind gelurile de dus Dove.


                Va invit sa participati si la concursurile lor sunt frumoase si cu premii consistente, asa dar aveti de doua ori de castigat, eu nu voi renunta niciodata la aceste produse de calitate dar la preturi accesibile, sunt fana Dove si voi ramane.
                Pentru ca pielea voastra sa fie asa cum va doriti dar mai presus de toate sa aiba catifelarea si prospetimea pe care v-o doriti intotdeauna folositi produsele Dove!

                                Pielea ta iti va multumi!!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Alege Decorami, relaxare si culoare in dormitorul tau!

            Acum doua luni imi vedeam in sfarsit visul implinit: casuta mea facuta pe gustul meu dar parca acum incepea greul! Decoratiunil...