vineri, 22 mai 2015

O vara perfecta alaturi de Bergenbier!

          Buna seara, dragii mei!!!Iata ca se apropie vara cu pasi repezi si ne gandim deja la concediul de vis pe care il vom avea, la plaja, mare, soare. Abia astept vremea calduroasa pentru ca ador sa ies cu prietenii, sa-mi petrec timpul cu familia in aer liber, la gratar sau la o terasa cu o bere rece in fata care sa-mi ofere acea senzatie de prospetime si racoare. Zilele trecute ma gandeam ca ar merge la masa de pranz o bere rece si planuiam sa dau o fuga pana la supermarket dar cand sa ies am dat de curierul care se pregatea sa sune la usa. Stiam ca am fost selectata in noua campanie BUZZStore si Bergenbier intitulata #BergenbierMuntiAlbastri si spre bucuria mea iata ca ajunsese berea mea preferata!!!



          
          Am desfacut nerabdatoare coletul si am descoperit kit-ul de buzz care cuprindea:
  •  6 doze de 500 ml Bergenbier bere blonda
  • 6 doze de 500 ml Bergenbier Fresh Soc
  • 1 odorizant auto
        


    

           Si fiindca pofta era mare am pus repede la frigider cate o doza din fiecare si am asteptat sa ajunga la temperatura optima pentru a fi servita, in topt acest timp studiind ghidul de buzz pentru a afla noutati despre aceasta minunata bere.



           Stiati de noua tehnologie Thermo Ink? Bergenbier este singura bere care beneficiaza de aceasta noua tehnologie iar noua ne este mult mai usor sa recunoastem o bere care e numai buna de baut, stiti care este motoda, e foarte simpla. Berea Bergenbier are pe toate ambalajele munti de un albastru deschis iar dupa ce berea a fost introdusa la frigider si a ajuns la temperatura optima de baut ( incepand de la cca 10°C, iar in jurul valorii de 8°C, activarea este completa, zonele termosensibile devenind albastru intens, dupa cum se vede in imagine.


            Recunosc imi place foarte mult berea si de data aceasta am preferat-o pe cea cu aroma de soc, e racoritoare si numai buna pentru o zi calduroasa. Ma bucur ca am fost aleasa in aceasta campanie si cu aceasta ocazie prietenii mei au aflat si ei despre aceasta bere minunata!!!



            Va doresc o vara asa cum va doriti, sa ajungeti acolo unde v-ati facut planuri iar vacanta sa fie de neuitat, Bergenbier va fi alaturi de noi pentru a ne face vara perfecta!



              Multumesc, BUZZStore!!!!Multumesc Bergenbier!!!!
     

32 de comentarii:

  1. Foarte bună berea, iar ideea cu munții care se albăstresc m-a scos din impas atunci când trebuie să servesc o bere rece.

    RăspundețiȘtergere
  2. uuuu e perfecta pe caldura asta, si Bergenbier este o bere absolut super wow
    alinapink.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. O bere foarte buna ce ne aduce aminte cu drag si de muntii nostrii.Am testat si noua tehnologie , foarte utila atunci cand vrei sa bei o bere rece ! Pot spune - rece ca gheata !

    RăspundețiȘtergere
  4. perfecta pentru vremea asta! cea cu soc e preferata mea!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bergenbier , o bere pentru toti cunoscatorii priecputi la o prietenie permanenta si frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  6. la cat mai multa bere...ca e super buna pentru multe...

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa le savurezi cu placere! Eu am băut cu soc si mi-a placut!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cand e vorba de sete pe vreme de caldura pe primul loc este berea si cand e vorba de bere pe primul loc este Bergenbier

    RăspundețiȘtergere
  9. am incercat si eu Bergenbier cu soc, o minuneeeee de bere, imi place mult

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu prea consum alcool dar cu siguranta voi incerca berea bergenbier cu aroma de soc;

    RăspundețiȘtergere
  11. Berea ramane una dintre cele mai racoritoare bauturi pe timp de vara

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu am băut si mi-a placut! E foarte buna pentru zilele calduroase.

    RăspundețiȘtergere
  13. Interesanta ideea cu schimbarea culorii. Mai ales pe caldura asta :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Sa le savurezi cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  15. O bere foarte buna, mai ales ca avenit vara ! Bergenbier e cea mai buna!

    RăspundețiȘtergere
  16. O bere perfecta pentru aceasta vara de-ati potoli setea.

    RăspundețiȘtergere
  17. Hmmmm... cred ca voi încerca varianta cu soc! :-)

    RăspundețiȘtergere
  18. Pe caldura de afara merge perfect berea

    RăspundețiȘtergere
  19. pe asa o caldura e rasfatul perfect!

    RăspundețiȘtergere
  20. o bere foarte buna si o inovatie salvatoare :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Sincer, nu ma asteptam sa vad ca trimit spere testare Bergenbier, e atat de buna incat nu e nevoie de reclama ! Frumos totusi din partea celor de la buzzstore ca au facut cinste !

    RăspundețiȘtergere

Alege Decorami, relaxare si culoare in dormitorul tau!

            Acum doua luni imi vedeam in sfarsit visul implinit: casuta mea facuta pe gustul meu dar parca acum incepea greul! Decoratiunil...