duminică, 21 iunie 2015

Vara asta ploua cu premii pentru bloggeri!

               Buna ziua, dragi prieteni! Sunt o bloggerita noua, la inceput de drum si imi place sa scriu tot ce-mi trece prin cap. De curand am aflat de campania ,, Vara bloggerilor" si m-am bucurat pentru faptul ca articolele castigatoare pot fi apreciate cu premii frumoase!




http://www.blogawards.ro/vara-bloggerilor-2015/


                                    

              Premiile oferite sunt:
     Se vor acorda premii atat in cadrul fiecarei campanii individuale, cat si o tableta pentru autorul celui mai reusit articol care promoveaza Campania Vara Bloggerilor 2015.
Un numar de 15 premii suplimentare vor fi acordate bloggerilor care vor ocupa primele 10 locuri ale Clasamentului Campaniei Vara Bloggerilor.
Premiile suplimentare:
1. Voucher de 100 lei pentru cumparaturi de pe Copil.ro
2. Voucher de 100 lei pentru cumparaturi de pe Cbstore.eu
3. Suma de 150 lei de la ScauneOnline.ro
4. Placa de par de la Silk’n
5. Set Luiza sampon, masca si ser, in valoare de 333 ron
6-20 Cate o agenda oferita de Cornul Abundentei.
            Vi le doriti, nu-i asa dragile si dragii mei bloggeri? Atunci inscrieti-va cat mai repede pe BlogAwards  in campania Vara Bloggerilor cu un articol frumos si scrieti despre 1, 2 sau despre toate cele 9 campanii, va puteti alege cu multe premii, foarte utile pentru aceasta vara si nu numai. Eu voi participa cu siguranta  pentru ca pe langa faptul ca fac ceea ce imi place scriind depre lucrurile care imi plac, ma simt apreciata si mi-ar placea sa castig si un premiu care sa-mi aduca aminte de aceasta vara si mai ales de aceasta campanie deosebit de atractiva.
         Campania se va incheia in data de  15 August 2015, cand vara va fi pe sfarsite, speram in multe amintiri frumoase si o vara de vis!!!
              Participati si castigati!!!!

52 de comentarii:

  1. Vara bloggerilor - o campanie interesanta si la care trebuie sa participam !

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bag si eu in competitie, poate prind macar un premiu. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Campaniile blogawards sunt intotdeauna interesante si cu multe premii surpriza

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte interesant si premii atractive!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte interesant :), multe premii :)
    www.alinapink.ro

    RăspundețiȘtergere
  6. pacat ca nu am blog ca as fi participat si eu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca iti place sa scrii, fa-ti neaparat un blog, nu vei regreta!

      Ștergere
  7. Particip si eu, multumesc pentru pont!

    RăspundețiȘtergere
  8. Răspunsuri
    1. Succes si tie, daca te-ai inscris, daca nu, spor la scris!

      Ștergere
  9. bafta si succes in tot cea ce faci ?

    RăspundețiȘtergere
  10. Numai lucruri bune scrise de tine !

    RăspundețiȘtergere
  11. Premii atractive , merita incercat ! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. premiile sunt atractive! Merita sa muncesti pentru ele.Multa bafta in promovarea campaniei si mult noroc la un premiu!

    RăspundețiȘtergere
  13. Bafta participantilor, mai ales tie!

    RăspundețiȘtergere
  14. Sunt frumoase premiile. Cred ca o sa scriu si eu.

    RăspundețiȘtergere
  15. O competitie pe cinste! Mult succes tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  16. multa bafta tuturor mai ales tie cami

    RăspundețiȘtergere
  17. Cred ca ma voi inscrie si eu. Bafta sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  18. super campanie, multa bafta iti doresc

    RăspundețiȘtergere
  19. Multe premii, voi participa si eu. SUCCES SI TIE!

    RăspundețiȘtergere
  20. Foarte multe premii! Interesanta ideea!

    RăspundețiȘtergere

Alege Decorami, relaxare si culoare in dormitorul tau!

            Acum doua luni imi vedeam in sfarsit visul implinit: casuta mea facuta pe gustul meu dar parca acum incepea greul! Decoratiunil...