vineri, 12 iunie 2015

Buchetul miresei - de la vis la realitate!!!

                 Care femeie nu viseaza la ziua nuntii, ziua in care va purta rochia alba, rochia visurilor sale, ziua in care toate vor fi ca in basme, aranjamente florale deosebite, salon decorat dupa gustul mirilor, masinile pregatite ca intr-un alai ce anunta fericirea celor doi aflati la inceput de drum. Eu am visat la acea zi si a fost exact cum mi-am inchipuit dar toate au fost gandite din timp, cu rabdare si in primul rand cu ajutor profesionist in tot ceea ce tine de organizarea nuntii. 


           Si, fiindca, eu am trecut de acea frumoasa perioada m-am hotarat sa dau cateva sfaturi tinerelor care se pregatesc pentru cea mai frumoasa zi din viata lor. Eu mi-am dorit un aranjament floral deosebit din trandafirasi mici rosii si albi in ton cu rochia si am avut cel mai frumos buchet pe care l-am pastrat dupa nunta si il voi pastra inca multi ani de acum incolo, mi-a fost tare drag si il tin la loc de cinste in living. De curand am descoperit un site care ofera miresicilor un catalog generos in materie de aranjamente florale, exact ce le trebuie tinerelor pentru a se hotara in privinta buchetelor dar si a decorarii salonului de nunta sau a masinilor. La In Bloom-Events gasiti flori si oameni deosebiti, profesionisti care abia asteapta sa va consilieze aratandu-va calea catre o nunta perfecta!





           Aici veti gasi modele surprinzatoare, deosebite de buchete de mireasa, veti ramane uimite de varietatea de modele iar profesionalismul echipei va va ajuta sa aveti nunta de vis pe care v-ati dorit-o!


        Acum mai ramane sa va alegeti rochia de vis, lucru destul de greu, va spun din propria experienta dar sigur va veti hotara greu si in alegerea verighetelor, coafurii si a pantofilor dar cu ajutorul profesionist specializat veti trece mai usor peste aceste momente.
          


         Celor care va veti casatori anul acesta dar si miresicilor din anii ce urmeaza va doresc ,,Casa de piatra" si multi-multi ani fericiti alaturi de alesii vostri!!!!

39 de comentarii:

  1. multumim! fiica mea urmeaza sa se casatoreasca! imi este util articolul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte util articolul pentru viitoarele mirese.Am intrat si eu putin pe site si am vazut multe buchete de mireasa super frumoase

    RăspundețiȘtergere
  3. Am trecut prinntre buchete si parca le-as fi avut in fata! Sunt absolut minunate si delicate!

    RăspundețiȘtergere
  4. SUPERB ARTICOLUL MI-A PLACUT FOARTE MULT

    RăspundețiȘtergere
  5. Miresele sunt fericite!!! Super buchete!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. FOARTE ROMANTIC MI-A PLACUT FOARTE MULT ADOR BUCHETELE DE MIREASA SINT DEOSEBITE

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte frumose buchetele de mireasa, chiar trebuie sa fie deosebite :)

    RăspundețiȘtergere
  8. minunat am sa intru pe blog sa vad diversitatea de buchete !

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumoase buchetele un articol foarte util pentru viitoarele mirese

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumoase foc, cred ca orice femeie si- le doreste:) !

    RăspundețiȘtergere
  11. Daca vre'o data ma voi marita , alba o sa i-mi aleg ! <3

    RăspundețiȘtergere
  12. Superb, util si de sezon, foarte frumoase buchete!

    RăspundețiȘtergere
  13. Un articol util, multumim! Foarte frumoase aranjamentele florale.

    RăspundețiȘtergere
  14. Interesant chiar si placut articolul !

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte frumos articolul,iar de buchete si aranjamente nu mai zic,superbe

    RăspundețiȘtergere
  16. frumos articolul, buchetele frumoase si aranjamentele.

    RăspundețiȘtergere
  17. mi-a placut articolul e foarte frumos spus , si foarte frumoase buchete

    RăspundețiȘtergere
  18. frumos articol,sunt minunate toate buchetele.

    RăspundețiȘtergere
  19. UN ARTICOL FOARTE PLACUT SI UTIL

    RăspundețiȘtergere
  20. Superbe buchetele de mireasa si pentru toate gusturile iar daca tinem seama si de limbajul florilor putem avea buchetul perfect

    RăspundețiȘtergere
  21. Interesant,placut,de retinut acest articol.Pue si simplu imi place

    RăspundețiȘtergere
  22. Astazi sunt foarte multe oportunitati. Mai ca imi vine sa ma mai casatoresc o data.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate la nunta de argint sau poate de aur ( Doamne-ajuta ) vom avea si noi un buchet frumos de la In Bloom-Events :)...:)

      Ștergere
  23. Multumim tare mult pentru articol , buhetele sunt ... de vis !!!

    RăspundețiȘtergere
  24. super articol, buchetele sunt minunate

    RăspundețiȘtergere
  25. Superb articolul. M ai facut sa mi amintesc de nunta mea.

    RăspundețiȘtergere
  26. Si eu visez la o nunta ca in povesti :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Foarte frumos! Multumim pentru articol! :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Si eu cred ca buchetul e piesa de rezistenta cand e vorba de tinuta unei mirese.

    RăspundețiȘtergere
  29. Un articol superb, felicitari, o sa-l citeasca multe miresici.

    RăspundețiȘtergere
  30. Am admirat si eu buchetele de flori. Sunt minunate!

    RăspundețiȘtergere
  31. La noi se pastreaza buchetul. La americani se arunca buchetul ...

    RăspundețiȘtergere

Alege Decorami, relaxare si culoare in dormitorul tau!

            Acum doua luni imi vedeam in sfarsit visul implinit: casuta mea facuta pe gustul meu dar parca acum incepea greul! Decoratiunil...