vineri, 5 iunie 2015

Persil, mereu alaturi de mine!!!

           Buna seara, dragii mei!!! De curand am fost selectata sa testez noul #Persil Power-Mix Caps si vreau sa va spun ca am descoperit in capsulele cu detergent pudra si gel solutia pentru toate felurile de murdarie si pete incapatanate.



               Avand doi baietei masina mea de spalat nu prea se relaxeaza, zi de zi are sarcini grele alaturi de detergent, de multe ori setam temperatura la valori foarte inalte pentru a ma asigura ca petele vor iesi dar nu intotdeauna aveam succes. La rufele albe foloseam inalbitor dar la cele ale copiilor nu am folosit niodata asa ca eram in cautarea unei solutii salvatoare. Am fost fana Persil intotdeauna pentru ca fata de alti detergenti era cea mai buna alternativa, eram sigura de reusita iar de cand a aparut detergentul sub forma de gel acesta era preferatul meu.






         Am desfacut coletul de la BUZZStore, in care am gasit :

  • 1 punga de detergent de 28 de capsule Persil Power-Mix caps
  • 10 mostre de capsule Persil Power-Mix Caps pentru prietenii mei
  • 1 prosop Persil
  • 11 brosuri informative   



           Si am inceput testarea...cea mai grea sarcina a fost sa curete hainutele lui bebe David pline de pete dupa masa copioasa de pranz la care a mancat sigurel cu lingurita o ciorbita de pui :). dar Persil a trecut testul cu brio!!!!




              Acum e mult mai usor sa scapi de pete si murdarie, totul devine curat si stralucitor fara efort. Doar punem doua capsule in masina de spalat inainte de a pune rufele si vom fi uimiti de rezultatele noului Persil. Cu puterea detergentului pudra care curata in profunzime indepartand petele dificile si cea a detergentului lichid care mentine culorile intense si da un parfum deosebit hainelor suntem siguri ca hainele vor fi albe si stralucitoare
               Multumesc BUZZStore pentru faptul ca am fost aleasa in aceasta campanie si am avut privilegiul sa testez acest detergent foarte bun care a devenit prietenul meu cel mai bun, ma ajuta sa indeplinesc cu brio orice sarcina legata de spalatul si curatatul rufelor!
              
               Daca doriti sa va inscrieti si voi in comunitate pentru a testa produsele cele mai noi de pe piata o puteti face aici. Noi campanii va asteapta!!!Mult succes!!!!!
                O vara frumoasa va doresc si plina de amintiri!!!!!!!!

21 de comentarii:

  1. Aceste micute caspule #Persil sunt foarte eficiente. Si eu am reusit sa scot fara probleme cele mai dificile pete. Spor la testat!

    RăspundețiȘtergere
  2. m-ai convins,cred ca o sa-l incerc si eu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Un detergent care merita incercat

    RăspundețiȘtergere
  4. Un derergent foarte bun. Esti o norocoasa ca ai avut ocazia sa l testezi datorita BuzzStore!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu foloseam inainte Persil lichid, dar capsulele imi plac la nebunie, mai ales ca nu risc sa pun mai mult decat trebuie si scot mult mai bine petele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, si eu foloseamn gel dar acum sunt tare multumita de aceste capsule.

      Ștergere
  6. E minunata noua inovatie de la Persil. Am testat-o si eu si sunt foarte incantata!

    RăspundețiȘtergere
  7. util, le folosesc de cand au aparut

    RăspundețiȘtergere
  8. Cel mai bun detergent de pe piata romaneasca ! L-am folosit de cand a aparut si il folosesc in continuare !

    RăspundețiȘtergere
  9. Pare un produs foarte bun,inca nu l-am folosit,dar cu prima ocazie il incerc :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Cand ai copii mici, ai nevoie de un detergent bun, care sa scoata petele si sa fie delicat cu pielea copiilor.PERSIL E O ALEGERE EXCELENTA!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De accord cu tine.Eu numai persil gel folosesc.Spala bine si hainele miros atat de frumos

      Ștergere
  11. Este foarte bun! L-am incercat si eu...

    RăspundețiȘtergere
  12. Gel solutia pentru toate felurile de murdarie folosesc si eu. E foarte bun!

    RăspundețiȘtergere

Alege Decorami, relaxare si culoare in dormitorul tau!

            Acum doua luni imi vedeam in sfarsit visul implinit: casuta mea facuta pe gustul meu dar parca acum incepea greul! Decoratiunil...