joi, 25 iunie 2015

ECCO - ecoul calitatii si elegantei la superlativ!

          Recunosc, ca orice femeie, sunt tare incantata cand reusesc sa-mi achizitionez pantofii mult doriti. Inseamna mult pentru mine ca dimineata cand plec la serviciu sa-mi incalt pantofii care sa-mi ofere confortul necesar intreaga zi, ma simt binedispusa si nu resimt oboseala absolut deloc. Sunt mamica a doi baietei strengari si plini de energie debordanta iar cine are copii stie cat de mult trebuie sa alergi dupa ei, sa te joci, sa fii prezent in orice clipa. E greu cand vii de la serviciu obosit sa mai poti functiona la cote maxime dar daca ai perechea de pantofi potrivita nu vei simti ca au trecut ore bune de cand stai in picioare. Pantofii sport sau casual sunt cei care mie imi ofera confortul necesar si care ma fac sa ma simt fresh si gata sa o iau de la capat in orice clipa. De curand, am descoperit un nou brand, ECCO!!! 



               
        Citind pe site despre acest brand am descoperit descrierea pe care o asteptam pentru un producator de pantofi dedicat si pasionat de ceea ce face. Scopul ECCO: ECCO este printre putinii producatori de pantofi veritabili care au prosperat intr-un mediu care se afla intr-o continua schimbare. Timp de 50 de ani, scopul principal a fost sa produca pantofi casual confortabili, de inalta calitate. ECCO pentru a obtine calitate inalta controleaza fiecare aspect al afacerii.Prin urmare, designerii ECCO concep colectiile, ECCO detine propriile tabacarii de piele si propriile fabrici de productie a pantofilor care se vand in magazinele ECCO din intreaga lume si in magazinele partenere. Toate acestea fac din ECCO un brand unic in industria de pantofi. Pentru viitor, scopul principal este sa continue sa ofere produsele de calitate pe care clientii si le doresc.
          Si sunt incantata de cunostinta, aici am gasit pantofii ideali pentru orice moment al zilei si pentru orice eveniment. Sunt delicati, frumosi, iti ofera confortul  la preturi accesibile, ce-ti poti dori mai mult? Modelele sunt absolut superbe, chiar si pantofii sport au o nota de eleganta aparte, emana feminitate si gingasie. Am gasit cateva modele care imi plac foarte mult si pe care chiar intentionez sa mi le achizitionez in viitorul foarte apropiat. 


 

Descriere:

Pantofi sport dama ECCO Biom Lite confectionati din piele nubuc, cu perforatii. Brantul din textil absoarbe umezeala pastrand un mediu igienic in interior Design modern datorita contrastului dintre fetele exterioare, sireturi si talpa. Calapodul cu forma anatomica imita forma naturala a piciorului, ofera senzatia de picior descult la purtare. Piciorul se misca natural, iar activitatile precum mersul, fitness, alergari usoare - vor fi o placere.



Descriere:
 
Pantofi casual femei ECCO Easy L confectionati din piele nubuc de camila, captuseala din piele perforata ce permite recircularea aerului din interiorul pantofilor pentru o senzatie racoroasa pe timp de vara, cu un aspect placut si un mers relaxant. Talpa subtire, direct injectata este flexibila si in acelasi timp confortabila, ideali pentru a fi purtati zilnic. Este pantoful ideal datorita avatajelor deosebite.



 


    

            Si, fiindca din toamna ma asteapta si cateva evenimente frumoase nu am ezitat sa imi arunc privirea pe cateva modele elegante si iata ce am descoperit, modele unice, deosebite! Cu siguranta picioarele mele imi vor multumi iar eu voi dansa toata noaptea, lucru de care imi era teama pana acum cand mergeam la un eveniment. A doua zi era tare greu sa-mi incalt pantofii obisnuiti pentru ca picioarele erau umflate si obosite fiindca statusera incorsetate in acea incaltaminte incomoda. Iata superbele modele la care ochii si mintea mea au raspuns cu un DA categoric.


Descriere:

Pantofi eleganti dama decupati in spate, confectionate din piele naturala moale.Captuseala din piele ofera confort intrega zi. Talpa din tunit, este aderenta si flexibila.Tocul de inaltime medie, ofera stabilitate la fiecare pas.

Descriere:

Pantofi eleganti dama, confectionate din piele nubuc negru,oferind un aspect vizual placut. Captuseala din piele amortizeaza si pastreaza picioare uscate. Tocul de inaltime media si talpa aderenta, din tunit ofera stabilitate la fiecare pas.

        Noul site imbunatatit ofera experientei cumparaturilor o incursiune deosebit de placuta, modelele sunt descrise in imagini ample, cu fotografii din toate unghiurile dar si prin explicarea in cele mai mici detalii ale formelor si materialului folosit, clientului ii este acum mult mai usor sa aleaga ceea ce i se potriveste si va sti de la bun inceput ca nu va da gres in alegerea incaltamintei.
          Iata si cateva noutati din presa in ceea ce priveste acest brand danez ecco-shoes.ro dar si cateva sfaturi pentru o vara perfecta alaturi de ECCO.


           Ei, ce spuneti, sunteti pregatiti de vacanta? Cu siguranta daca ai incaltat o pereche de pantofi sau sandale de calitate vacanta va fi de neuitat!!! Iata modelele mele preferate:

 

Descriere

Sandale dama confectionate din piele nubuc, moale, oferind suport si confort intreaga zi. Sancul non-metalic ofera sprijin piciorului. Brantul acoperit cu piele absoarbe socurile si ofera confort la fiecare pas. Aceste sandale sunt potrivite pentru orice tinuta.





Descriere

Fetele exterioare sunt confectionate din piele nubuc, moale, cu insertii elastice pentru o potrivire optimaSistemul de fixare rapida permite o ajustare perfecta pe picior.Talpa din TPE, prevazuta cu o spuma antibacteriana pastreaza picoarele racoroase si sanatoase.Sunt prevazute cu tehnologia RECEPTOR® , pentru a asigura stabilitate si suport la fiecare pas.




              

             


              



             Sunt perfecte iar eu mi le doresc tare mult pentru concediul de vara aceasta, imi plac culorile si materialele folosite iar confortulpe care ti-l ofera se vede cu ochiul liber. Fiindca sunt si mamica nu am stat pe ganduri si am vizitat si sectiunea copii, iata modelele care vor incalta piciorusele copiilor mei: 




Descriere:
Sandale baieti confectionate din piele naturala moale, dar rezistenta, oferind suport si sustinere piciorului. Talpa din 2 componente: PU/TPU este flexibila si usoara, dar in acelasi timp durabilaCaptuseala din piele mentine picioarele fresh intreaga zi. Se incalta si descalta usor, datorita sistemului de fixare cu 2 barete cu scai. 

Descriere:
Sandale copii ECCO Biom, ideale pentru copiii activi. Sunt potrivite la joaca si in excursii, datorita talpii din cauciuc/poliuretan care asigura aderenta in orice conditii si pe orice suprafata. Exteriorul este confectionat din sintetic/mesh, pentru a se usca rapid daca intra in contact cu apa. Glencul incorporat in talpa sustine piciorul intr-o pozitie naturala. Brantul este rezistent la apa. 


                 


          
      




           Sa nu uitam si faptul ca pentru orice pereche de incaltaminte pentru copii achizitionata primim cadou o jucarie LEGO. 
           Si pentru ca nici sotii nu trebuie neglijati iata ce am ales pentru dragul meu sot:  


            
Descriere:
Pantofi fara siret barbati ECCO Collin, confectionati din piele nubuc de vaca, cu elastice laterale pentru o fixare mai buna pe picior. Captuseala din material textil, lasa piciorul sa respire si absoarbe umezeala. Branturile confortabile sunt acoperite cu piele iar sistemul ECCO Comfort Fibre pastreaza un climat interior optim. Talpa este din poliuretan, fiind flexibila si rezistenta.








Descriere:
Sandale sport, flexibile, confecţionate din piele nubuc rezistentă, prevăzute cu un finisaj deosebit.

Sandalele sunt prevăzute cu sistem de fixare adaptabil pe picior, pentru potrivire şi confort personalizat. Amortizarea şocurilor se datorează spumei speciale EVA. Sunt căptuşite cu material textil ce permite aerului să circule, păstrând picioarele uscate în orice condiţii.
Au un aspect mereu la modă, cu o durabilitate superioară oferită de tehnologia Receptor Encapsulated ®



     


     


        Ce ne mai putem dori pentru o vara perfecta: vreme frumoasa, soare mult si mare calda!!!Vizitati siteul www.ecco-shoes.ro, alegeti-va ceea ce va place si gataaaa, liber la distractie!!!!O vara de neuitat va doresc, dragii mei!!!!

50 de comentarii:

  1. Avem si noi magazin in Brasov si au acolo niste pantofi absolut minunati, merita toti banii.

    RăspundețiȘtergere
  2. o descriere minunata a sitului. Sigur o sa studiez oferta lor

    RăspundețiȘtergere
  3. Par frumusele aceste incaltari, mai ales cele pentru copii, iar pantofii sport pentru dama, a doua pereche, chiar imi plac.

    RăspundețiȘtergere
  4. O gama variata de incaltaminte si de foarte buna calitate . Am vazut cateva modele absolut superbe .

    RăspundețiȘtergere
  5. Modelele sunt superbe de foarte buna calitate si recunosc ca sunt foarte tentata.

    RăspundețiȘtergere
  6. Pantofi de la cei mici la cei mari.

    RăspundețiȘtergere
  7. adidasi sint superbi vad ca sint produse minunate

    RăspundețiȘtergere
  8. ..FRUMOS !!!!!-produse de calitate

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu ador magazinele care au incaltaminte pentru toata familia, caut calitatea si pretul bun, acest site este ideal!

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte elegante si de calitate aceste produse.

    RăspundețiȘtergere
  11. Intotdeauna caut un magazin care sa fie pret per calitate , asa ca o sa "dau" o raita sa explorez magazinul

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte interesante produsele , m-ai facut curios !

    RăspundețiȘtergere
  13. Produse ce par foarte comode.

    RăspundețiȘtergere
  14. Si eu vreau incaltaminte din asta ...

    RăspundețiȘtergere
  15. Sunt un brand excelent, am si o pereche de pantofi eleganti peste care a trecut timpul fara a se vedea.

    RăspundețiȘtergere
  16. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  17. Am intrat si eu pe site-ul lor si am vazut ca au incaltaminte pentru toate gusturile, atat pentru copii cat si pentru adulti. Sunt produse de calitate care merita achizitionate!

    RăspundețiȘtergere
  18. Oferte minunate, multumim de pont! ;) Si preturile sunt foarte bune! (Y)

    RăspundețiȘtergere
  19. PANTOFII SPORT SUNT OPORTUNI / SI MEREU FAC MINUNI!

    RăspundețiȘtergere
  20. sunt foarte bune produsele , frumoasa prezentare

    RăspundețiȘtergere
  21. Bine ca mi-ai spus de siteul acesta Ecco, super produse are !

    RăspundețiȘtergere
  22. Imi plac multe din aceste produse,calitate ,model tot ce vrei

    RăspundețiȘtergere
  23. O prezentare deosebita! Încălțămintea este pe placul meu pentruca nu are tocuri! Multumesc pentru prezentare ,desigur ca m-ai convins sa imi achiziționez

    RăspundețiȘtergere
  24. Intr-adevar sunt de calitate si la un pret foarte mic!

    RăspundețiȘtergere
  25. Imi place a doua pereche de dama prezentata de tine <3

    RăspundețiȘtergere
  26. Supeeerrr , multumim pentru pont, sunt superbi si de calitate !!!

    RăspundețiȘtergere
  27. Sunt produse de calitate, intr-adevar....

    RăspundețiȘtergere
  28. imi plac mult acestea produse si mie !!!

    RăspundețiȘtergere
  29. Produse de calitate pentru toate gusturile.

    RăspundețiȘtergere
  30. Foarte elegante si de calitate ,foarte frumoasa prezentare .

    RăspundețiȘtergere
  31. Un site cu incaltaminte de calitate.Imi place.

    RăspundețiȘtergere
  32. Ecco au produse putin mai spume dar calitative.

    RăspundețiȘtergere
  33. M-ai facut curioasa si eu sunt mare amatoare de pantofi de calitate.

    RăspundețiȘtergere

Alege Decorami, relaxare si culoare in dormitorul tau!

            Acum doua luni imi vedeam in sfarsit visul implinit: casuta mea facuta pe gustul meu dar parca acum incepea greul! Decoratiunil...