luni, 19 octombrie 2015

AutoHut - always there for you!!!

            E dimineata iarasi si o iau de la capat cu toate activitatile, rutina zilnica!!! Ma uit pe geam si imi vad ajutorul meu de nadejde fara de care as alerga sa-mi rezov treburile ca o nebuna in criza de timp si ma intreb: ce m-as face fara masina mea, mana mea dreapta? Ar fi tare greu sa-mi raspund pentru ca fara ea nici nu vreau sa ma gandesc ce fel ar fi...mi-e greu sa-mi imaginez! Pot sa spun ca nu prea mi-a dat batai de cap pana acum, am mai schimbat cate ceva pe la ea dar consumabile pe care oricum la ceva timp trebuie sa le inlocuiesti pentru siguranta ta si pentru binele ei. Dar sa va spun un secret, astazi am un aliat de nadejde pentru ca am descoperit magazinul online perfect pentru nevoile masinii mele. Si de ce spun  perfect? Pentru ca aici gasesti piese auto dar si produse universale pentru orice marca de masina la preturi decente, pentru orice buzunar, dar ceea ce este foarte important gasesti totul intr-un singur loc! Dar cine sunt ei?




            Autohut.ro a inceput activitatea in ianuarie 2013 si acum, la doar 2 ani de activitate sunt unul dintre principalii jucatori de pe piata de piese auto online. Au un portofoliu complet, de peste 2 milioane de piese si accesorii auto pentru orice tip de mașină. Fiind optimizat pentru utilizarea prin intermediul smartphone-urilor si al tabletelor, Autohut.ro oferă profesionalism, promptitudine, siguranță, garanția produselor și nu în cele din urmă, un preț corect.
         
            De ce sa cumperi de la Autohut.ro ?
·    Transport gratuit pentru orice comanda peste 399 lei, indiferent de numarul de colete, greutate sau locatie.




·   Pentru orice comanda sub 399 lei transportul este 20 lei indiferent de numarul de colete, greutate sau locatie
· Toate produsele noastre beneficiaza de garantia oferita de producator
·  Plata in rate fara dobanda la sediu sau online prin StarBT sau Card Avantaj
·  Poti returna orice produs in pana la 14 zile si primesti garantat banii inapoi
·  Consultanta profesionala oferita de personalul Autohut.ro
· Livrare prin curier in 24 de ore sau in aceeasi zi din showroom-ul nostru
·   Magazin atestat Trusted.ro
·   Datele personale sunt securizate prin Rapid SSL
·   Singurul magazin online de piese auto care ofera plata online cu cardul.



           Eu imi doresc sa am un adevarat sprijin atunci cand am nevoie de un lucru de calitate care sa-mi fie oferit repede si la un pret minim dar sa fie facut cu seriozitate maxima, de aceea cred ca un astfel de magazin este tot ceea ce iti trebuie pentru achizitionarea de piese auto online. Sunt cei mai buni in ceea ce fac iar eu simt ca va fi o colaborare fructuoasa. De aceea, daca tineti la masina dumneavoastra nu ezitati sa le cereti sfatul si veti obtine cele mai bune oferte. Promoțiile AutoHut.ro pot fi consultate și pe contul de Facebook al companiei.

          Va doresc sa aveti drumuri bune alaturi de Autohut.ro !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Alege Decorami, relaxare si culoare in dormitorul tau!

            Acum doua luni imi vedeam in sfarsit visul implinit: casuta mea facuta pe gustul meu dar parca acum incepea greul! Decoratiunil...