duminică, 27 septembrie 2015

O nunta ca-n povesti, amintiri de neuitat!!!

             Ca toate fetele am visat intotdeauna la rochia alba pe care mi-o doream pentru ziua nuntii mele, mi-o inchipuiam suava si gingasa, oricum in stil printesa dar cand am ajuns la pregatiri parca totul s-a blocat in mine, imi doream din toate cate ceva, rochia mea se regasea in zece rochii. Pana sa-mi dau seama ce mi-as dori timpul zbura si nu in favoarea mea pentru ca deja era prea tarziu sa mai dau comanda la o firma specializata care imi putea face rochia visurilor mele. Am luat o rochie de-a gata care mi-a placut si care avea o parte din dorintele mele cuprinse in ea dar totusi am ramas cu inima neimpacata ca se putea mai bine.....ufffff.......dar, m-am trezit, fusese un cosmar, mai am de fapt inca un an si jumatate pana la nunta. Bine ca visul m-a facut sa realizez ca trebuie sa ma gandesc din timp cum voi organiza cea mai frumoasa zi din viata mea!
               Si-am inceput sa caut ceea ce mi-ar placea...si, cutreierand magazinele din oras mi-am dat seama ca nu voi gasi niciodata ce caut si nu pentru ca as fi pretentioasa ci pentru ca cea care creaza rochiile nu va sti niciodata cum isi vede fiecare mireasa rochia , asa ca m-am apucat sa rasfoiesc internetul si am gasit un site unde iti poti comanda ceea ce iti doresti clic aici





               

















                  Am gasit multe modele deosebite dar oricum ar fi daca as mai dori sa scot sau sa adaug ceva din modelul prezentat designerii imi vor face rochia pe care mi-o doresc. Asa cum spuneam, mi-as dori o rochie de printesa, de mica m-am inchipuit asa iar nunta as vrea sa fie clasica combinata putin cu traditionalismul. 
                  In functie de culorile pe care le adopti in decorarea salii va trebui sa alegi si culoarea florilor, buchetele si felul in care vor fi aranjate minunatele lumanari de nunta, simbolul luminii care va calauzi pasii proaspetilor casatoriti. Iata cateva modele deosebite care cu siguranta mi-ar placea sa faca parte din aranjamentele nuntii mele.


















                 Locatia pe care mi-as dori-o este un salon de nunti modern, dotat cu tot ceea ce trebuie astfel ca toti invitatii sa se simta extraordinar si sa-si aduca aminte cu mare drag de acea zi iar muzica ar fi pentru toate varstele cu romaneasca usoara dar si traditionala.

                   Asadar aveti de unde sa va inspirati, va trebuie doar rabdare si profesionisti care sa se ocupe de toate detaliile nuntii, doar in acea zi trebuie sa fii fericita, fara stres si batai de cap. Dati-va timp in organizarea celui mai frumoas eveniment din viata dumneavoastra si veti avea parte de nunta pe care v-ati dorit-o!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Alege Decorami, relaxare si culoare in dormitorul tau!

            Acum doua luni imi vedeam in sfarsit visul implinit: casuta mea facuta pe gustul meu dar parca acum incepea greul! Decoratiunil...