sâmbătă, 19 decembrie 2015

Coolpad Porto, cu siguranta cadoul tau nu va da gres!!!!

             Cioc, cioc, cioc...iata ca sarbatorile bat la usa!!! Am intrat in febra sarbatorilor si ne gandim ce si-ar dori cei dragi, cu ce am putea sa-i surprindem. Si eu ma gandesc cu ce l-as putea surprinde pe sotul  meu si cred ca...ooo, daaa, tocmai mi-a venit o idee extraordinara, un smartphone ar fi cadoul ideal! Mereu imi spune ca cel vechi are memoria mica si fotografiile nu sunt foarte clare pentru ca are camera doar de 2 MP. Asa ca am inceput sa caut un smartphone potrivit pentru tot ceea ce isi doreste, m-am informat atat la magazineledin oras cat si la cele online si cautand de zor am descoperit pe Coolpad Romania noul smartphone Coolpad Porto, care este pe placul meu si negresit va fi si pe placul sotului meu. Cred ca va fi mai mult decat incantat de el pentru ca specificatiile tehnice ale acestuia sunt exact ceea ce el isi doreste.


         Specificatii tehnice Collpad Porto:
 

  • Dimensiune    139 x 67,8 x 7,99 mm, Greutate: 119 g      
  • Display    4,7 inch, qHD, IPS      
  • Chipset    Qualcomm Snapdragon 410, Quad-core MSM 8916, 64bit, 1.2GHz      
  • Memorie    8GB ROM, 1GB RAM
  • Micro SD (pana la 32GB)      
  • Network    4G LTE FDD: Band 20(800), 8(900), 3(1800), 7(2600), Downlink 150Mbps (LTE Cat.4), Uplink 50Mps (LTE Cat.4)3G UMTS: 900/2100 MHz, Downlink 42Mbps, Uplink 11Mps (DC-HSPA+), 2G GSM: 900/1800/1900      
  • OS    Android 5.1 (Lollipop)      
  • SIM card    micro SIM      
  • Camera    Camera principala: 8 Mpix with auto focus, BSI sensor, f/2.0, launch time 1s, 28 mm wide lens and 1080 full HD recording.Camera fata: 5 MP with BSI sensor, f/2.2, launch time 1s, 28 mm wide lens,  and 720 HD recording.      
  • Connectivitate    Bluetooth 4.0 + LEWi-Fi (802.11 g/n), aGPS + GLONASS, 3.5 mm stereo audio jack, micro-USB 2.0 (5-pin) port, Wi-Fi hotspot / Tethering, FM radio      
  • Senzori    Senzor Lumina ambientala, Senzor de proximitate, Accelerometru Infrared sensor     
  • Multimedia    Audio playback: MP3, AAC/AAC+/eAAC+, MIDI, WAV, AMR-NB, AMR-WB, OGG, Video playback: MPEG-4, H.263, H.264      
  • Battery    1800 mAh, Pana la 8 ore pentru 2G / 6 ore pentru 3G, Standby: Pana la 240 ore pentru2G / 200 ore pentru  3G

    





             Am gasit si magazinele online din care se poate achizitiona, avem doua magazine care ne pun la dispozitie acest smartphone. La Extreme Digital si la Media Galaxy gasiti noul Coolpad Porto cu care puteti face o surpriza persoanei dragi din viata voastra. Sincer, e ceea ce imi doresc si eu asa ca i-as putea scrie. Lui Mos Craciun si sa ii sugerez ca cel mai mult imi doresc un telefon performant si sper ca in noaptea de 25 decembrie sa mi-l lase sub bradut. 






            Cred ca acesta e un cadou pe care oricine si l-ar dori iar cand e vorba de ceva nou in materie de telefoane chiar sa vrem ceva performant si la un pret bun. Sper ca v-am dat si voua idei pentru a pregati cadouri minunate de care sa se bucure cei dragi si imi doresc ca tot ceea ce ati scris in scrisorica sa primiti de la Mosul cel bun!!!


                                      Merry Christmas!!!Ho!!!Ho!!!Ho!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Alege Decorami, relaxare si culoare in dormitorul tau!

            Acum doua luni imi vedeam in sfarsit visul implinit: casuta mea facuta pe gustul meu dar parca acum incepea greul! Decoratiunil...