duminică, 20 decembrie 2015

Craciunul Bloggerilor 2015 iti aduce cadourile dorite sub brad!!!

            Bat la usa sarbatorile si trebuie sa ne pregatim cadourile pentru cei dragi.Eu chiar ma gandesc cu ce i-as putea surprinde placut si pentru ca tuturor n plave sa primim cadouri frumoase m-am gandit sa ma inscriu la Craciunul Bloggerilor 2015 de pe platforma BlogAwards si scriind despre campaniifrumoase poti castiga premii minunate. 



           Iata cateva dintre campanii: 















             

REGULAMENT

Art. 1. Bloggerii inscrisi in Craciunul Bloggerilor 2015 pot alege la ce campanii participa (un blogger poate participa la o singura campanie, la doua sau la toate campaniile). Daca un blogger participa la o singura campanie, poate castiga oricare din premiile aferente acelei campanii.
Art. 2. Clasamentul Craciunul Bloggerilor 2015 se realizeaza in functie de media notelor obtinute de fiecare participant de-a lungul concursului la campaniile individuale din Craciunul Bloggerilor si a notei obtinute inurma articolului de promovare. Premiul cel mare va fi acordat bloggerului cu nota cea mai mare la finalul evenimetului.
Art. 3. Nota finala se va calcula dupa urmatoare formula: media notelor + nota articol promovare impartite la 2.
Art. 4. In caz de egalitate castigatorul va fi ales de catre Echipa BlogAwards prin jurizarea articolului de promovare a concursului.
Art. 5. Premiile fiecarei campanii individuale vor fi acordate de catre sponsori, in termen de 45 de zile de la finalizarea jurizarii. La acest regulament se adauga regulile prevazute in fiecare campanie individuala din cadrul Craciunul Bloggerilor 2015. Campaniile individuale participante vor fi auntate pe aceasta pagina cu link catre campanie in partea superioara a acestui articol.
Art. 6. Un blogger se poate inscrie cu minim unul si cu maxim trei articole.
Art. 7.Noi sponsori se vor alatura Craciunul Bloggerilor 2015 pe parcursul desfasurarii acesteia.
Art. 8. Evenimentul se va incheia pe data de 24 Decembrie 2015 castigatorul fiinda anuntat in maxim 2 saptamani.




            Sunt campanii despre care imi doresc tare mult sa scriu, sunt campanii cu premii dorite, produse minunate pe care chiar eu mi le-as putea pune sub brad daca inspiratia ma va ajuta. Va doresc tuturor celor care v-ati inscris in campanie mult succes si sarbatori fericite!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Alege Decorami, relaxare si culoare in dormitorul tau!

            Acum doua luni imi vedeam in sfarsit visul implinit: casuta mea facuta pe gustul meu dar parca acum incepea greul! Decoratiunil...