miercuri, 2 decembrie 2015

De Craciun fii tu cadoul lui!!!

                 Era o sceneta de comedie mai demult cu Benny Hill, mi-o amintesc perfect, el era la primele intalniri cu o domnisoara superba cu un trup perfect iar la iesirile in oras aceasta nu dorea sa consume nimic aratandu-i formele de invidiat...si, a urmat nunta la care respectiva domnisoara dupa ce a semnat in registrul starii civile, a inceput sa-si fugareasca mirele cu ditamai copanul de pui si jumatate din tort a sfarsit tot mancat de ea...doamna deja luase kilograme multicele chiar in ziua nuntii si nu se putea opri din mancat. Mirele era consternat!!! Cam asa stau lucrurile si in viata de zi cu zi. Consideram ca pana la casatorie trebuie sa aratam bine, sa vorbim frumos, etc... apoi Dumnezeu cu mila. Ce daca ne mai ingrasam un pic sau barbatul mai scapa cate o injuratura printre dinti. Ei bine, nu e bine deloc!!!
          O sa ma dau exemplu pe mine, mamica a doi baietei minunati, recunosc faptul ca timpul petrecut cu sotul meu e foarte putin fata de cat ar trebui iar serviciul, treburile casnice si copiii imi ocupa majoritatea timpului. M-am hotarat sa schimb ceva, m-am hotarat ca anul acesta cadoul pentru sotul meu sa il surprinda total, vreau viata pe care o aveam inainte, vreau clipe frumoase alaturi de el, vreau sa simt ca retraiesc acea dragoste care ne-a unit odata. Si, gandindu-ma la ce l-ar surprinde cel mai mult m-am gandit ca in loc de Mos Craciun care ii aducea vesnicele cosmetice sau articole vestimentare sa schimbam un pic scenariul si sa aiba parte de o Craciunita, adica eu!!!! Si nu orice Craciunita ci una sexy rau de tot!!!Am gasit la Just 4 girls costume de craciunita care mi se potrivesc perfect si care sigur vor fi pe placul sotului meu. Abia astept sa-l vad cum ma soarbe din priviri. Abia astept sa petrecem o noapte frumoasa, doar a noastra, asa cum ne dorim de mult timp. Iata cateva costume de Craciunita la care m-am oprit:



Costum de Craciunita Santababe babydoll - de la Obsessive

 Costum de Craciunita marca Obsessive format din babydoll, chilot tanga si caciula confectionate din dantela fina cu detalii din satin si puf.

 

 

 

 

Costum de Craciunita Xmas babydoll - de la Obsessive

 Costum de Craciunita marca Obsessive format din babydoll cu gluga si cu spatele jumatate gol si chilot tanga confectionate din dantela cu detalii din puf.

 

            

 

            

 

           

 

           Acesta este preferatul meu, e ceea ce cred ca mi se potriveste perfect!!!

 

 




Costum de Craciunita Mrs. Claus set - de la Obsessive

 Vrei si tu un Costum de Craciunita sexy cu care sa surprinzi? Alege Mrs. Claus set marca Obsessive format din fusta mini, curea, chilot tanga, bustiera si caciula.

                

          Costume de Craciunita sexy si frumoase pentru un Craciun perfect alaturi de iubitii si sotii vostri. Un Craciun de neuitat pe care trebuie sa il traiti acum, nu lasati anii sa treaca si sa uitati de voi, de ceea ce erati odata. E pacat!!! Mai aveti de unde alege si lenjerie intima si lenjerie sexy la fel de frumoasa, modele deosebite! Nu uitati ca sunteti femei, sunteti gratioase si gingase, sunteti sexy si rele, 2 in 1, aveti calitati pe care numai noi le avem iar sotii nostri au dreptul la momente unice alaturi de perechea lor. Ne dorim relatii frumoase, de durata, ne dorim ca celalalt sa ofere multe dar noi ce oferim in schimb? E timpul sa oferim mai mult, e timpul sa ne dam timp pentru a fi fericiti!!!


                   
            La Just 4 girls aveti reduceri mari intre 40%-70%, produsele sunt livrate in ambalaje discrete prin firma de curierat rapid Fan Curier, livrarea se face in 24h - 48h de la confirmarea telefonica a comenzii.
         Costul transportului scade in functie de valoarea totala a comenzii dupa cum urmeaza:






                 Iata un sfat si pentru barbati: aici gasiti cadouri minunate pentru femeile din viata voastra, un cadou superb care va da un refresh vietii voastre intime si care vor face ca perechea voastra sa se simta frumoasa si dorita! Sper ca v-am dat cateva sfaturi utile pentru un cadou frumos! Sarbatori fericite alaturi de cele care ocupa un loc important in viata si inima voastra. 


                          Merry Christmas!!! Ho, ho, ho!!!


2 comentarii:

Alege Decorami, relaxare si culoare in dormitorul tau!

            Acum doua luni imi vedeam in sfarsit visul implinit: casuta mea facuta pe gustul meu dar parca acum incepea greul! Decoratiunil...