luni, 7 septembrie 2015

Allview is all I need!!!!

               Sunt femeie, mamica, sotie, fiica....all in one!!! Sunt o buna profesionista fiindca toate aceste calitati sunt impartite cu serviciul de 8 ore solicitant sau poate chiar riscant, ar spune unii. Si da, simt nevoia sa am cele mai bune gadget-uri pentru ca vorbesc foarte mult la telefon, vreau fotografii frumoase cu copiii mei sau din concediile petrecute in locuri superbe si, pentru ca de multe ori, fiind implicata in atat de multe activitati uit sa-mi incarc telefonul am nevoie de unul bun care sa ma salveze din situatia neplacuta de a mi se inchide telefonul in cele mai importante momente. Cautand si tot cautand prin diverse magazine online m-am oprit la site-ul Allview dat fiind faptul ca am si o tableta de la ei si sunt foarte multumita. Am gasit un telefon performand care imi acopera toate cerintele si care nu mi se pare la un pret foarte mare fata de toate optiunile pe care le are: X2 Soul PRO

                                                                                                                                          


Smartphone Dual SIM
Conectivitate LTE - FDD si TDD
Design super slim unibody, 5,5 mm grosime
Display 5,2” FullHD 1920x1080px, 424 PPI, Full Lamination
Sticla rezistenta la zgarieturi fata si spate
CPU: Octa Core 1,7 GHz, 64-bit
GPU: Mali-760MP2, 700 MHz
OS: Android™ 5.0, Lollipop



Memorie RAM: 2 GB
Memorie Flash: 16 GB
Camera principala 13MP Sony IMX214, filmare Full HD, best picture, best face, tracks, eraser, mod PPT, mod profesional.
Camera frontala 8MP
DTS, amplificator audio NXP, incinta acustica integrate
Gesture mode
Baterie 2700 mAh, mod super power saving







          


            Imi place tare mult finisajul foarte fin, e chiar foarte fashion, un telefon elegant dar cu multe dotari, numai bun pentru cei care cauta un smartphone cu calitati multe dar care pastreaza un design desavarsit.
                                                                 
           Si, pentru ca am doi baietei iar in curand cel mic va dori si el o tableta, vazandu-l pe cel mare ca face diferite activitati si joaca multe joculete, m-am gandit ca in viitorul nu prea indepartat va trebui sa achizitionez inca o tableta, asa ca, m-am oprit asupra tabletei Viva H10 LTE, un model foarte frumos si practic.






  • Conexiune 4G integrata

  • Functie apelare, apelare video

  • CPU: Quad Core 1,5 GHz

  • GPU: Mali T760

  • Display 10,1” IPS OGS, 1280x800 px

  • Android™ 4.4.4, KitKat®

  • GPS cu suport Glonass
          

  • Memorie Flash 8 GB

  • Bluetooth, Wi-Fi Dir
  • Memorie RAM 1 GB
  •  Bluetooth, Wi-Fi Direct, Wi-Fi Display
  • Camera principala 5 MP, Autofocus, filmare Full HD

  • Camera secundara 2 MP
                  





             

               Asadar, alegerile au fost facute, imi plac tare mult produsele si am mari asteptari de la ele.
             Si acum va dezvalui o mare surpriza: doriti sa castigati un  Smartphone Allview A5 Easy? Nimic mai simplu...inscrieti-va in noua campanie Toamna Bloggerilor la care ne cheama sa ne alaturam cei de la BlogAwards, o campanie frumoasa, cu multe premii.



       Iata campaniile participante:

  1. Campania Green Future
  2. Puncte Bonus: TBA
    Deadline:30 Septembrie 2015
  3. Cum mi-a schimbat Internetul viata?
  4. Puncte Bonus: TBA
    Deadline:30 Septembrie 2015
  5. Campania Flori Cu Drag
  6. Puncte Bonus: TBA
    Deadline:30 Septembrie 2015
  7. Campania SmartProtection
  8. Puncte Bonus: TBA
    Deadline:30 Septembrie 2015
  9. Campania AnimalulFericit.ro
  10. Puncte Bonus: TBA
    Deadline:22 Septembrie 2015
  11. Campania Floraria Mobila
  12. Puncte Bonus: TBA
    Deadline:30 Septembrie 2015
  13. Campania Allview
  14. Puncte Bonus: TBA
    Deadline:30 Septembrie 2015
  15. Cum ar arata nunta visurilor mele
  16. Puncte Bonus: TBA
    Deadline:25 Septembrie 2015

          Cititi cu atentie cerintele si aveti de unde alege, va trebuie doar inspiratie si spor la scris, premiile sunt foarte tentante si cu siguranta, veti avea numai de castigat!

          O toamna frumoasa alaturi de Allview si BlogAwards !!!

























20 de comentarii:

  1. de mult imi doresc si eu un telefon Allview

    RăspundețiȘtergere
  2. Smartphone Dual SIM este preferatul meu este cel mai bun

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi ar trebui si mie :) Am sa studiez cu atentie fiecare detaliu!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu adori un telefon Allview, dar nu pot participa- nu am blog, Iti urez tie bafta! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Intr-adevar, este cel mai bun raport calitate-pret. Si eu mi-l doresc. :D Multumim, sper sa ma pot inscrie si eu!

    RăspundețiȘtergere
  6. si eu vreau unul... hmmm .. o sa studiez atent

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu am mai încercat aceasta marca.Andreea Grecu

    RăspundețiȘtergere
  8. spor la scris! iti doresc sa castigi! :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte interesanta campania Toamna Bloggerilor, sper sa reusesc sa particip si eu la cateva campanii :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi doresc si eu tare mult un telefon cu atat de multe calitati

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu am produse Allview si sunt foarte multumita de ele!

    RăspundețiȘtergere
  12. Allview , in ton cu gadgeturile, si pentru Romani !

    RăspundețiȘtergere
  13. Allview s-a extins tot mai mult pe piata romaneasca, cu produse foarte bune

    RăspundețiȘtergere
  14. Sotul meu are nevoie de un telefon nou.Cred ca ma voi orienta catre acesta!

    RăspundețiȘtergere
  15. arata super bine ,mi-ar placea si mie unul

    RăspundețiȘtergere
  16. Poate fi un cadou ideal pentru sarbatorile ce vor veni!

    RăspundețiȘtergere

Alege Decorami, relaxare si culoare in dormitorul tau!

            Acum doua luni imi vedeam in sfarsit visul implinit: casuta mea facuta pe gustul meu dar parca acum incepea greul! Decoratiunil...