sâmbătă, 12 septembrie 2015

Green Future - prezentul si viitorul in dormitorul tau !!!

                De cate ori nu v-ati trezit mai obosit decat v-ati pus in asternuturi la somn iar in dimineata aceea vi s-a parut ca sigur nu veti da randament la serviciu sau nu veti indeplini cu bine sarcinile pe care le aveati pentru ziua respectiva? Eu marturisesc ca de foarte multe ori si nu imi placea deloc sentimentul acela, era frustrant si imi impuneam sa reusesc desi erau lucruri simple de facut, sa trec cu brio peste starea aceea ,,plouata". Si cum stiam vorba aceea din batrani ca ,, Somnul este lanţul de aur care ne ţine sănătatea şi trupul împreună" m-am gandit ca trebuie sa fac ceva sa-mi armonizez fiinta care striga cu disperare dupa odihna aceea adevarata care te face sa muti muntii din loc. Din intamplare cautand solutii am dat peste site-ul Green Future care ofera o gama larga de produse in materie de ,,somn linistit si odihnitor " :)





             Pentru inceput m-am oprit la Saltele cu memorie unde am ramas surprinsa de un design revolutionar, sunt saltele cu diverse dimensiuni si nenumarate caracteristici care te vor face sa ti-o dorestinin dormitorul tau. Spre exemplu aceasta saltea imi place enorm de mult si imi place ceea ce imi ofera: noua saltea Aloe Vera 360 pentru un somn natural și sănătos este ortopedică și anatomică, oferă o poziție corectă a coloanei în timpul somnului și relaxează mușchii. Dupa aceste caracteristici sigur nu ma voi mai trezi cu acea durere ascutita de spate care nu-mi dacea pace toata ziua.




                   Sau o alta sugestie care sigur este pe placul oricui: Saltea Wool - Lână Merinos care indeplineste trei roluri esențiale pe care orice saltea de calitate superioară ar trebui să le aibă. Primul rol este cel ortopedic. Acest rol oferă coloanei poziția corectă și naturală menită să faciliteze relaxarea  încheieturilor. Funcția anatomică are rolul de a vă relaxa complet muschii pentru o circulație sangvină sănătoasă. Al treilea rol pe care aceasta saltea îl îndeplineste este cel ergonomic, rol menit să vă asigure un confort sporit în timpul somnului.





                      Dacă îți dorești confort și un plus de grijă pentru corpul tău, alege o saltea superortopedică, la aceste Saltele superortopedice folosește materiale de calitate superioară, produsele fiind confecționate cu ajutorul ultimelor tehnologii. Salteaua Silver Active este concepută pentru oamenii activi care au nevoie de un somn sănătos, are o structură complexă de poliuretan și materiale de acoperire de calitate superioară.Ortopedică și anatomică, Salteaua SILVER ACTIVE oferă o poziție corectă a coloanei în timpul somnului și relaxează mușchii. Are fermități diferite pe cele 2 fețe: mai moale pe partea cu 3 cm spumă Memory și mai fermă pe partea cu 3 cm Latex. Indiferent pe ce parte alegeți să dormiți, cele 2 straturi din spumă poliuretanică de înaltă densitate, Memory și Latex, ajută la eliminarea punctelor de presiune în timpul somnului (umeri, șezut, picioare) și la relaxarea mușchilor în timpul somnului.Salteaua SILVER ACTIVE are husa din tricot cu fir de argintat, cu tratament antimicrobian și antiacarieni și este matlasată cu vată de 400 gr/mp care împreună cu țesătura 3D de pe laterală ajută la păstrarea unui mediu uscat și sănătos pe parcursul somnului.Salteaua SILVER ACTIVE îndeplinește trei roluri esențiale pe care orice saltea de calitate superioară ar trebui să le aibă. Primul rol este cel ortopedic. Acest rol oferă coloanei poziția corectă și naturală, menită să faciliteze relaxarea încheieturilor. Funcția anatomică are rolul de a vă relaxa complet mușchii pentru o circulație sangvină sănătoasă. Al treilea rol pe care această saltea îl îndeplinește este cel ergonomic, rol menit să vă asigure un confort sporit în timpul somnului.




                         Si as putea continua cu  Salteaua Feeling Luxury Brown realizată din materiale de calitate superioară și de ultimă tehnologie în domeniu, noua saltea Feeling Luxury Brown este soluția ideală pentru un somn confortabil și sănătos. Are o structură complexă din micro-arcuri împachetate individual, cu 7 zone de confort, spumă super elastică, latex și memory.Materialele de acoperire sunt de cea mai bună calitate, un Jacquard fin cu matase. Salteaua este formată din două piese, o bază și topper.



               Dar nu pot incheia fara sa va spun faptul ca varietatea de produse este foarte mare de la perne, pilote, protectii saltea si lenjerii pana la diverse produse pentru copii. 
                 Fotoliu ursuleț este creat special pentru copilașul dumneavoastră, fiind extensibil, pentru un confort sporit, dar și dehusabil. Realizat din spumă poliuretanică, acesta este usor și oferă un plus de siguranță copiilor. Extensibil în 3 pozitii, micuții vor îndrăgi rapid această piesă de mobilier datorită design-ului jucăus în formă de ursuleț. Micuții vor îndrăgi rapid această piesă de mobilier datorită design-ului jucăus în forma de ursuleț.








 Pernă Feeling 10 - Puf de gâscă 10%, pană mică de gâscă 90%
 Pernele Feeling 10-90 conțin un amestec de 10% puf de gâscă și 90% pană mică, ce îți oferă un suport corect al zonei cervicale în timpul somnului și un confort excelent.







                Imi doresc si eu sa castig o saltea de la Green Future, nimic nu e mai important decat sa fiu o mamica odihnita, gata oricand sa o iau de la capat alaturi de baieteii mei chiar daca serviciul ma solicita foarte mult. 
              Ramane sa vizitati magazinul online si sigur nu veti pleca cu mana goala. Mult succes la cumparaturi si veti multumi in fiecare dimineata Green Future pentru somnul odihnitor si pentru realizarile de zi cu zi! O toamna frumoasa alaturi de cei dragi!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Alege Decorami, relaxare si culoare in dormitorul tau!

            Acum doua luni imi vedeam in sfarsit visul implinit: casuta mea facuta pe gustul meu dar parca acum incepea greul! Decoratiunil...